2014年12月16日星期二

Happy Birthday

我係鴻仔!

首先, 祝我自己生日快樂先, 
happy birthday to me!!! YEAH!!!
又大一年, 又老一歲, 我唔想啊(痛哭中!!!)

想講下我生日願望, 
傳說中生日願望講左出唻就唔靈架啦!!!
反正預左唔靈架啦! 
其實.......
我的最大生日願望係"希望有一日可以一覺瞓到第二朝十點!!!"
要求都唔過份唔貪心, 
只係想十點起身,  
希望兩位愛兒能網開一面, 放我一馬, 我必定感激不盡!!!




唔好見gill仔忙到爆晒廠, 我又何嘗唔係呢!
每日0700至2400, 
我要咁樣形容自己先得, 
"二合一湊仔返工多功能全方位全能戰士"

大家唔好見我怨氣沖天, 
其實我都識感恩!!!
真係架, 多謝gill仔呢幾年湊仔的血汗同心血, 
我絕對明白做全職媽媽的苦況!!!

喺呢個階段, 事業對我來說真係好緊要, 
我仍然好想力爭上游, 做好自己手頭上的工作!!!
對於一個全職媽媽的gill仔, 可能真的不是味兒!!!
一日得二十四個鐘, 
可以點分配???
我都不懂了!!!

祝我事業有成, 一家大細健健康康日日開開心心!!! 
再次重申"我真係不想長大啊!!!"

HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!



2 則留言: