2014年12月11日星期四

我們家的聖誕樹

YEAH.....
仲有唔夠半個月, 就聖誕節喇
今年聖誕, 節目都排得滿滿的, 好期待哦.....

上星期, 為左預備聖誕
我千辛萬苦, 0係灶底拎番棵聖誕樹出黎
同朗朗, 魚仔搞裝飾, 替屋企扮靚靚
兩隻仔都非常咁開心!!!

好, 去相


0係十一月中開始
其實我地已經不時去松林樹收集左0的松果番黎
預備用黎裝飾聖誕樹!!!!


買左小小閃粉筆, 波波球番黎同朗朗做小手工


細佬豬太細個喇, 今年唔預佢
下年啦, 佢定性0的, 肯坐定定時, 我地就可以三個一齊做勞作喇!!!


做法好簡單, 只係替松果塗上白色, 或者閃粉就可以喇!!!!


哥哥好期待砌聖誕樹
所有關於樹的一切, 佢都好用心去做


登登登登登....
油完色, 加小小波波球
就完成了一個喇!!!!


又易整, 整到出黎個效果又靚
真係開心呀!!!!


處理好晒0的松果之後
我地就拿拿淋拎棵樹出黎喇!!!!
今次細佬都有幫手!!!!


除左松果, 我地仲用番舊年0既殘餘物資


呢個波波係舊年哥哥0既學校勞作黎架!!!


兩兄弟齊齊掛吊飾


話咁快, 棵樹已經靚爆鏡啦!!!!


哈, 棵樹..........前面誇啦啦, 後面仲衰過朗朗爸爸 
(棵樹後面光秃秃的.......哈哈)


兩兄弟成功砌樹, yeah!!!!!!!!!





HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

3 則留言:

  1. 朗朗爸應該好無奈...無啦啦都比你拉埋落水...hahahhaha


    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔睇BLOG 架, 唔會知我拖佢落水, 哈哈

      刪除