2014年9月14日星期日

表姐單車初體驗

中秋節假期前夕
不甘寂寞0既GILL家邀請左婆婆同表姐黎我們家宿營
呵, 為左讓宿營變得更有型
我地決定要帶婆婆,表姐周圍遊遊遊
呢一日, 帶佢地去左坪洲!!!

好, 去相


真係好, 三老表再度能夠聚首一堂
開心開心


呢個細佬, 總係好識得大發嗲工
我成日都覺得佢冧女有一手!!!!
氹得婆婆都不知幾咁開心




去到0個邊, 唔行山的話, 其實真係冇乜野好搞
最後我地決定踩單車


真好笑, 朗朗首次踩小斜路
踩唔夠兩步, 就立即大叫起黎
原來, 佢腳仔唔夠力
雖然落足力去踩, 但係單車唔單止沒有向前進, 反而卻一直向後溜
後溜呢野, 真係嚇到佢腳仔都軟埋, 不斷叫救命, 好似自己真的大禍臨頭咁!!!!
好采, 有婆婆救佢一命!!!


第一次挑戰單車0既表姐一開始時, 志氣高昂
見佢咁一鼓作氣, 我諗佢應該掂過碌庶啦....


點知, 佢連踩單車, 都係一個切切實實0既低頭族


一直都低著頭, 低著頭.......


除左衰低頭族之外
佢仲一直都平衡唔到自己



仲有一兩次, 0係架車樹碌低左落黎添


巧醜怪哦....哈哈
(我都算衰啦, 見佢碌低, 扶都冇扶佢一把, 仲要影低佢0的醜態, 寫埋上BLOG,
希望大方得體0既表姐仔唔好嬲我呢, 哈哈)


哥哥, 表姐踩單車
細佬就冇野做, 最後只能同婆婆行行企企



係咪想問點解細佬又行性感路線呢????無錯....佢又賴尿鳥......
幸好, 坪洲人唔多, 著住尿片周街走, 都唔會話俾人歧視0者!!!!


哥哥而家踩 4 碌似乎穏左好多喇
我諗, 過多一排, 可以俾佢試下踩兩碌啦!!!


由於細佬太悶啦....
眼見表姐, 哥哥踩單車, 自己又百無聊賴
於是, 就諗計仔, 去爭架單車番黎喇!!!!


佢都算快手啦, 一個身位得埋去
轉個頭0者, 就成功坐左0係哥哥前面啦!!!!


爭到卻踩唔到
真係激到佢屎屎下!!!!!!



真係要讚讚哥哥
愈大愈有哥哥風範, 真係好識得就細佬


哈, 可惜細佬係短腳虎啦.....
根本都踩唔黎, 最後, 唯有物歸原主!!! 



講番表姐仔先
查實, 佢都算幾不屈不撓架喇
大熱天時, 踩咁耐, 都冇放棄過!!!!


可惜, 佢真係冇乜天份......
攪左好耐, 都冇乜進步
連身在後面0既朗朗, 都偷偷笑佢....哈


踩踩下, 有位熱心小朋友都睇表姐唔順眼
走過黎, 話要教表姐踩


小朋友一直督促表姐加緊練習
大叫: 眼望前面.... 腳要快.....
後黎, 仲話要叫爸爸出黎教表姐添, 


真係搞到表姐勁尷尬, 勁無奈的, 以笑遮醜!!!!


表姐, 雖然今次成班0靚仔都踩嬴你
但GILL EE 已經覺得你好叻架喇
比碼, 你有努力過嘛!!!!
唔識, 唔梗要架!!! 
到魚仔大左, 佢學識踩單車, 到時我叫佢教你呀, 哈哈!!!!





HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!











4 則留言:

  1. 佩服表姐的體育精神,唔好放棄呀! 加油呀! 

    回覆刪除
  2. 我細個學過,都學唔識..

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實識左之後, 你就會覺得好好玩架喇

      刪除