2014年9月20日星期六

細佬上學記

唔經唔覺, 我地0既細佬豬已經開左學一個月有多喇....
呢一個月黎, 真係有血有淚哦.....

0係開學0既頭幾日, 細佬豬終日以淚洗臉....
每次未行到學校, 就已經大叫 NO NO NOooooo
然後, 又不斷蚊我地走, 又典地, 總之就係失晒控咁, 點都唔肯番學....
後黎, 見佢喊得咁激動, 我都唔敢再送佢番學喇
最後, 唯有將呢個重任, 交俾鴻仔....

自從, 鴻仔接棒湊細佬番學
細佬0既情況, 就好轉過黎喇, 再冇之前咁哭鬧
老師仲同鴻仔講, 魚仔0係課室,
通常都好開心, 完全唔會喊.....
而且, 老師仲話魚仔份人好SWEET, 成日都會給老師愛的擁抱
個個老師, EE 都俾佢冧屎左, 個個都好鐘意佢添!
聽到咁樣, 我都好開心, 好放心!!!

見佢番學好似番得幾好咁款
於是,  有一日, 我決定親自湊佢番學, 讓佢感受下母愛!!!!
點知, 一輪到我帶0者, 佢就又喊到變豬頭啦....真係擺明蝦我0者......

後黎, 日子一日過一日
經過一個多月黎0既洗禮
最近, 魚仔佢番學時, 終於能夠笑笑口跟我道別喇
見佢番學番得咁開心, 我都感到好滿足呀!!!
希望細佬豬你, 未來呢大半年, 
能夠0係學校慢慢成長, 能夠慢慢學會自己照顧自己, 加油呀!!!!!






HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

4 則留言:

  1. 魚仔,好似黑咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超級勁黑
      過左個暑假, 日日曝曬之後, 就攪成咁喇

      刪除
  2. 我都唔敢帶小丸子返學,所以都係爸爸帶...由佢最唔跟的爸爸帶...日日都開心返學...

    回覆刪除
    回覆
    1. 0個時見細佬日日喊住番學, 真係心都痛埋呀, 所以你好明智

      刪除