2014年9月30日星期二

愛香港, 愛和平

呢幾日0既心情, 真係好沉重
心裡面真係好難過

由細到大, 都覺得香港係一塊福地
冇地震, 冇海嘯, 治安尤其好
諗都冇諗過, 香港會有咁樣0既一日
9.28 我永遠都無法忘記呢一日

2014 年 9月28日 (星期日)
爸爸如常番工, 我亦同0的仔如常安坐家中
中午時份, 電話訊息傳來新聞報導: 警察使用胡椒噴霧
見到咁樣0既訊息, 立即忍唔住, 扭開電視看新聞
當時, 心裡面諗, 唔係呀嘛, 要用到胡椒噴霧, 駛唔駛呀....
想唔到, 再發展落去, 竟然發展到要使用87棵催淚彈呢....

我唔係佔中人士, 亦唔係反對佔中
作為一個熱愛香港0既小市民
我只係想每一位市民, 能夠安居樂業, 能夠安安全全
見到警察咁樣0既行徑, 我真係好心痛
(當然, 警察只不過係一個執行者, 我認為怪唔到佢地)

經過今次之後
我打從心底的覺得
原來, 和平係咁珍貴
願望, 香港再唔會出現暴力0既畫面
願望, 我所愛0既香港, 能夠永遠和平安定
我愛香港!!!!!!!



生活縱然係咁苦澀, 但總有一點甜
9.29, 我們周家誔生了一位小甜心
我同鴻仔榮升了成為伯父, 伯娘了
歡迎小小水晶包
祝願你能夠快高長大, 健健康康



小小水晶包, 第一次跟你見面, 見你訓到流晒口水, 真的覺得你好搞笑哦.....
外面0既世界咁混亂, 你卻能夠睡得那麼甜
見到你, 我亦不知不覺間平靜起來
生於亂世, 卻能讓人感到安穏.....謝謝你呀!!!!

香港人, 大家要加油呀!!!!




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!


沒有留言:

發佈留言