2014年9月2日星期二

我們的暑假

2014年0既暑假, 話咁快就結束喇!!!
真係十萬個唔捨得呀~

9月4日開始, 哥哥就正式升上 K2 喇
K2 0既生活, 再唔會好似K1咁, 咁多姿多采啦
聞說, 開學冇耐, 就已經日日有功課, 寫字寫到頭暈暈....
說實的, 我真係有0的擔心......
我家朗朗, 其實並唔係0個種, 能夠坐定定去做野0既人
對於做功課寫字, 我相信, 佢必需要時間去慢慢磨鍊....
唯有, 叫自己用愛心去給予支持, 用耐性去慢慢教導佢啦!!!

距離開學, 只有一日
要好好珍惜, 好好享受埋呢日
希望, 聽日會有好天氣, 可以讓我地同陽光玩遊戲啦!!!

講番今年暑假
真係好多謝鴻仔一直都陪住我地, 同我地周圍遊蕩
讓兩隻仔, 都過得好充實, 好開心
好, 今篇BLOG, 就讓我地回顧2014暑假


去相

暑假頭炮
我地一家四小口+婆婆去左一次新加坡,馬來西亞
非常開心, 亦非常有驚無險0既一個旅程


一家大細咁去旅行, 雖然有0的辛苦, 有時仲好勞氣
但確實係好開心0既一個回憶
好期待, 好期待下一次0既旅程呀!!!


從新加坡番到香港
我地去左次南丫島同沙律共聚
自此就同沙律一家熟絡起黎啦!!!! 真係好!!!!!


冇耐之後
我地出發小遊澳門
呢次真係堅啦, 夾埋細路, 一行9人


仲去左滑草場潮聖添
真係巧巧巧新奇, 亦巧巧巧刺激哦....


然後, 有一個星期
表姐同婆婆過左黎我地屋企宿營
我地仲一齊去左大澳睇海豚添!!!!


其實, 成個假期, 讓我最難忘的
就係去左呢個地方 camping


雖則, 真係唔係人過0既生活
但係, 卻是一個很好0既體驗
我好享受呀..... 亦都決定12月要帶阿仔佢地再黎多次添!!!!


短短兩個月0既暑假
我地去過兩次 hiking
天氣真係好熱, 周圍亦好多蚊
不過, 行完山, 出完一身汗, 成個人立即好醒神....
我地真的好鐘意行山哦!!!!


好動亦都好靜
暑假0既某一日
我地四小口帶埋以恒一齊去左沙田文化博物館睇龍貓


好可惜, 佢地呢一代
根本唔識龍貓係邊個
最後, 佢地去完, 都唔知自己做過乜


哈, 去搵 PEPPA PIG 仲開心過搵龍貓


今年暑假, 朗朗去過好幾個朋友屋企SLEEPOVER
造就左我地同細佬0既三人行, 遊火車博物館


哥哥除左去朋友屋企SLEEPOVER
仲打攪埋表姐同表哥
真係SUPER FUN
上兩個星期
仲去過WE 嘩大玩特玩


每日就係咁繽紛, 咁多色彩


今年爸爸減肥
間中, 我地一家會落街跑步
有次, 仲拉大隊去打波添


男仔即係男仔
打過一次籃球之後就發現
原來兩子對籃球咁有興趣
哈, 細佬B原來仲幾有天份添
爸爸從此決定要多0的帶佢地打波!
見到佢地三父子一齊玩得咁開心, 我都好滿足!




哈, 聽日我地會再去打籃球
希望小朋友們會享受, 會鐘意呢個暑期最後一擊啦!!!!


HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!


10 則留言:

  1. 真心的欣賞,大熱天時都可以有咁多活動,小朋友好幸福呀~等我仔大啲,我都要多啲同佢玩互外活動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為本身我個人好鐘意戶外活動, 所以都好鐘意帶佢地周圍去下

      刪除
  2. 你地o既暑假真係好充實! 開學加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. K2可能唔會再咁充實架喇.... 我諗, 實好忙0者

      刪除
  3. 睇住你兩個仔由健康膚色變成非洲黑 XD
    真心佩服你為佢地可以去咁多地方!
    佢地一定愛死你同爸爸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係超黑呀...... 其實爸爸成日都叫我唔好攪到佢地咁黑架, 不過我就係鐘意戶外活動

      刪除
  4. 可以分享露營的資料嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有資料, 你睇番呢篇BLOG 啦

      http://gillgillkwok.blogspot.hk/2014/08/gill-camping-palm-beach.html

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀, 升中學喇, 所以忙了很多
      而且, 佢開始變成左teenager喇, 有自己0既朋友
      亦開始覺得表弟低低喇嘛, 哈哈

      刪除