2014年9月7日星期日

睇睇宮崎駿動畫的秘密

仲記得, 四, 五月時, 0係Facebook不斷俾宮崎駿炸版
當時, 我已經好想去參觀架喇.....
話晒, 天空之城, 龍貓, 魔女宅急變呢一套又一套經典0既動畫, 一直伴我成長
我確實好有興趣去睇睇佢0既手稿.....
可惜.....一直忙住湊仔, 結果去極都去唔到

直到暑假0既來臨, 唔駛再送仔番學, 唔駛再忙這忙那的!!!
終於, 能夠抽出時間, 可以帶阿仔佢地去遊一遊喇!
好, 去相


今次我地兩公婆, 帶三隻小豆丁遠赴沙田
呵, 人多果真開心0的



唔知係咪暑假0既關係呢.....
雖然係平日, 但係黎睇展覽0既人都唔少喎


好可愛0既壁畫哦



今次兩公婆帶三個仔出遊先發覺
其實, 湊三個小朋友去街, 都唔係好辛苦0者
鴻仔, 真係可以考慮生多一個喎, 哈哈!!!


展覽館裡面0既手稿, 真係好靚
可惜, 裡面唔能夠影相
所以, 未能同大家分享


而場外, 就有好多影相位俾大家過下癮喇....
呢隻龍貓真係超肥, 超可愛哦!!!


三位小公子雖然唔知龍貓係乜水
但都一見如故
一見到龍貓, 就立即起哄, 個個話要影相



能夠躺在龍貓0既懷裡, 真係好幸福哦!!!!!



好鐘意呢幅牆
貼滿左好多好多隻煤炭屎鬼呀



同小朋友做下小手作,每人畫一張留留念



呢張係我0既手稿, 唔錯吧, 哈哈!!!!


影完一輪, 散場
帶朗朗去見佢偶像



YEAH. 無錯
朗朗0既偶像就係PEPPA PIG



我地就睇龍貓大
佢地呢代, 差唔多個個都係睇PEPPA PIG 大


 說實的, 佢地見到PEPPA PIG
真係開心過見龍貓


呵, 各取所需
我又見到我偶像, 佢地又見到佢地0既偶像
呢一日, 大小朋友, 個個都開開心心!!! YEAH!!!!






HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

2 則留言: