2014年7月23日星期三

澳門之旅-DAY 1

遊完新加坡, 轉個頭, 我們家就去左澳門啦!!!
真係要多謝我地可愛0既奶奶喔!!!
今次旅程0既酒店, 係佢 sponsor 架!!!
呵, 免費玩一餐, 開心開心!!!

好, 去相

澳門澳門
我地黎喇, yeah


次次去親旅行, 哥哥都會自high全程
興奮症上身, 狂到不得不得了


呢個細佬永遠都係咁調皮
爸爸都俾佢攪到冇晒符


check in 左之後
我地就出發鳥!!!
yeah, 今次旅程, 除左奶奶, 仲有二叔二嬸& 軒軒+端端
我真心覺得, 出外旅行, 真係人多玩得開心好多!!!


呵, 先探探鴻仔最愛 - 瑪嘉烈葡撻


新鮮出爐
蛋味甚濃, 十級咁好味.....


今日冇乜特別行程
只係行行企企同食食食



硏究過一輪
聞說 mgm 0既 buffet -盛事- 巧巧味
所以決定黎試一試


黑仔....原來walk in 係唔掂架......
真係full 到冇人有


唯有0係酒店周圍遊蕩!!!
mgm 呢個長廊又大又靚!!!




 幸好有個超有魚缸, 俾兩隻仔欣賞欣賞!!!



6點等到8點
終於, 都有枱食飯啦!!!





呢度食一餐盛惠$398 加一服務費
可以由18:00食到23:00
重點重點係
6歲以下小童, 係免費架, yeah!!!!


我地0既細佬豬食左幾小口
睡魔急call
鴻爸爸立即歡呼, 誓要食到十一點收工為止


呢度最聞名於世係海鮮


食物質素叫做ok啦
最出色就係生蠔
如果鐘意食蠔0既, 真的不容錯過





不過熟食就太小種類啦!!!


其實對龍蝦仔有0的失望
竟然好冇味.....
好睇唔好食.....


另外, 甜品種類選擇就好多
而且質素叫幾唔錯


大愛佢0既意大利雪糕......
真係激正.....


heheee.....
我地0既二嬸有左呀....
朗朗好快又做堂哥啦......


興奮症發作
哥哥夜一夜都唔訓, 勁!!!


生活各有各忙
實在好耐冇同奶奶食飯喇!
今晚真係好開心!!!


奶奶就好喇....
兩個仔都大喇, 甩難喇....
陰公, 我仲有排捱....


呵, 今晚餐飯, 唔駛顧細佬
顧小個, 真係開胃好多
yeah, 一家人吃飯真係好幸福, 好開心哦!!!


HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

11 則留言: