2014年7月20日星期日

星馬LEGOLAND爆開心之旅- DAY 6

Singapore Zoo 真的百去不厭
個人覺得, 如果係同小朋友去旅行
呢個行程, 係絕不可少的!!!!

由於香港0既zoo, 真係細得不能再細
加上, 睇到0既動物, 又真係小之又小
我由細到大, 都冇諗過, 原來動物園係可以多野睇到咁0既地步架!!!
遊Singapore zoo, 真的眼界大開, 睇到目定口呆
大人細路都一路行, 一路大叫嘩嘩嘩.....


好, 去相


今朝兩隻仔好醒神, 好開心



heheee.... 其實佢地兩個都好期待去動物園!!!



入到園內, 可以自付坐班馬車遊覽動物園
不過我地覺得每行幾步又到另一個景點
所以算喇, 自己行仲方便


哈, 哥哥總係好鐘意睇地圖, 好鐘意帶路
一入到去, 就0係樹指揮交通咁, 話要去呢度, 去0個度


Singapore zoo 真係勁勁勁大
第一站, 我地去左睇北極熊
不過佢成條懶蟲咁, 灘左0係度....個樣超hea .....


北極熊館裡面, 有個igloo任君影相








再去睇其他動物



哈, 好多好多動物, 仲係第一次見真身


呢0的野, 香港點會睇得到架..... 









呢個館超驚....
竟然好近距離咁睇蝙蝠....
佢地又飛黎飛去咁.....



不過, 驚還驚
我覺得感覺又幾緊張刺激 



呢隻長尾猴完全唔怕人
仲會問我地攞食物添!!!



哥哥竟然話好想睇蛇館



睇完蛇, 再睇巨型版烏龜


哈, 呢隻野, 我0係卡通片 Lion King 見過, 
當時冇諗過原來呢個世界真係會有呢種動物, 因為佢個樣實在太卡通啦
今日一睹其風采, 真的嘆為觀止


最有霸氣0既white tiger 






魚仔好鐘意企鵝



睇到指指點點


不過, 成排小企鵝又真係幾cute 0既!!!



行到尾升, 細佬不支倒下



呢個 area 係睇袋鼠架


不過袋鼠著左草
一隻都見唔到, 真係超失望呢.....






最後, 去睇大象show



睇到一半, 就落大雨啦....
直情行都行唔到, 好狼狽
幸好兩隻仔都有雨褸咋.....如果唔係都幾論盡....



幾經波折, 終於離開左動物園.....
0係呢度玩足一整日, 真係超攰



新加坡0既旅程就咁劃上句號
謝謝大家觀賞



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

4 則留言:

  1. 最有霸氣0既white tiger ? 個呆呆地樣幾可愛呀!

    回覆刪除
  2. 明明SG細過HK點解SG咁多野睇,玩???
    想問你地SG住邊間酒店? Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾年新加坡搞旅遊搞得好好,多左好多景點!很值得一去!

      刪除