2014年7月8日星期二

Franz Harary 驚世魔術匯演2014

YEAH
暑期活動一浪接一浪
啱啱先話去完新加坡
而家, 又 plan 梗另一個旅程啦!!!

今次旅程, 特別要鳴謝我地親愛0既奶奶
事緣奶奶唔知點解, 有免費0既澳門酒店住一晚
雖然唔係乜野名牌酒店
不過, 唔駛錢就有得玩, 真係諗起都覺得堅開心哦....

啱啱上網睇梗0的資料
心裡面有兩個地方好想去0既
第一, 就係滑草場
第二, 就係 Franz Harary 0既驚世魔術匯演2014 



其實我從來都冇睇過, 亦冇諗過要去睇魔術表演架!
不過, 臨學期尾時, 老師曾經0係課堂時, 同小朋友們玩過魔術
之後, 朗朗就一直都0係屋企扮魔術師, 成日唸住咒語
一直都0係樹"媽 Lee 媽 Lee 空" ......


呵, 而家周不時帶住呢頂高帽, 著住呢件披仔, 拎住對木筷子
0係樹扮魔術師, 真係見到都想笑.....



今日仲要搵埋細佬幫手表演魔術.....


由朝到晚都0係樹媽哩媽哩空
空到我都頭暈暈呀.....


搵完細佬幫手, 又話要叫拍檔雞仔出場
仲迫我拍手 shout "Hooray...."添.....


施法, 又黎過
又一輪媽咪媽咪空........
咪講笑....呢排, 真係閒閒地, 一日都空我幾百幾千次架......


空完一輪後, 當住我面
將雞仔放左0係件衫度, 然後同我講: 雞仔俾我變走左喇.....
我: amazing....小雞真係變走左呀..... (當時我仲要扮驚奇.....假到嘔, 嘩哈哈)


表演完畢, 仲迫我同佢影相
想死唔想死?????


雖然真係好想死.....
但係, 說實的, 見到哥哥對魔術咁有興趣, 咁啱, 又知道有個咁0既show 喎
真係心癢癢, 好想帶兩兄弟去睇下, 去見識見識下喇!!!!



 而且, Franz Harary 0係魔術界一直都享負盛名
亦同過唔少國際知名藝人合作過....
(好似Michael JacksonJanet JacksonJustin BieberUsher, 濱崎步, 薛凱琪等等)
次次演出, 都會為觀眾帶來無限驚喜
所以, 真係真係.....好想同0的仔, 一睹佢0係台上面0既風采耶!!!!




好, 都俾番小小資料大家參考下先

日期:88日(星期五)晚上8時;89日(星期六)下午530分及晚上830

地點:新濠天地澳門君悅酒店二樓大宴會廳

  購票︰香港免付費電話: 800 900 783 / www.cityofdreamsmacau.com

詳細資料, 大家仲可以click下面條link睇睇架!!!!








HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!


2 則留言: