2014年7月30日星期三

驚心動魄之旅

大家好, 我係鴻仔!!!

說好的驚心動魄之旅新加坡篇終於肯寫啦!
意外真係意料之外, 
往往都會嚇我地一跳,
所以, 旅遊保險就真係點都要買, 
放心, 我唔係SELL保險, 我唔係做保險架!

呢個新加坡新山之旅可謂多災多難, 

災難一: 都唔係好明, 身體一向比較好的魚魚, 每次去旅行前總會病, 
仲要次次都發燒, 有無咁邪啊......
每次都要擔心魚魚最後上唔上到機!
去旅行嗰幾日又呆呆滯滯, 小朋友病大朋友都好辛苦架,
唉!

災難二: 去到legoland, 天氣又熱woo,
行行下, 突然覺得條頸好痕, 
我就一手捽下條頸, 
一捽我就大叫啦,
好似有嘢咬左我一啖,
再望一望隻手, 
我心諗"咁都會發生, 拍蜘蛛俠咩!!!"
行行下天降蜘蛛, 咬我一啖, 
十足十蜘蛛俠橋段!!!
仲要痛仲我一整日!

災難三: 無啦啦有一晚, 朗朗瞓到零晨一點左右, 
突然大叫"耳仔好痛.....好痛....好痛......"
我地當時以為過一陣就會無事, 以為佢發惡夢!!!
點知比發惡夢更可怕, 
朗話兩隻耳仔都好痛, 
無幾耐朗朗再瞓返, 
大約零晨三點再次大叫"好痛啊!"
我心都慌埋, 
半夜三更唔通真係要去醫院!!!
好彩有婆婆喺度, 
婆婆話比朗朗知你耳仔痛因為有耳屎......
仲即興表演一次挖耳屎!!!
令朗朗即場捧腹大笑, 
一次又一次挖出唔同大小的耳屎, 
朗朗目定口呆歎為觀止!!!
第二朝起身又無事無幹, 
所以我地返香港先再跟進朗朗隻耳仔!!!


災難四: 呢個災難係四個災難之中最高級別,
又有一晚,
兩隻仔準備沖涼, 
我攞埋毛巾就入浴室,
一行到浴室門口, 我眼見魚魚用盡全力推玻璃門,
估唔到的一幕的發生, 
當時魚魚企喺玻璃門後面, 而朗朗就正正企喺玻璃門前面, 
我就企喺浴室門口, 相差大約三米左右, 其實都好近, 
千鈞一髮之際, 
坪一聲, 玻璃門破裂, 
玻璃碎成頭淋落朗朗頭上, 似落雨一樣!
我都好想似都敏俊咁將嗰一秒停下勇救兩個仔, 
當時嗰一刻唻唔切反應, 因我無預過爆玻璃!
我即場反應係唔唻三七廿一, 即係沖入去救晒佢地兩個出唻先,
一手抱起兩個放落張床,
我同gill仔講"一人睇一個, 快d睇, 由頭check到落腳, 你而家睇朗朗, 
一定要睇佢個頭先, 佢個頭食到好應啊!!!!"
GILL大叫" 血啊.....個頭流血.........."
我"頭上面有玻璃碎....唔知插左落個頭定係喺頭皮上面! 去醫院啊, 快.....
打落LOBBY, 同佢講玻璃, 小朋友頭流血, 要去醫院! 快......."
唔夠三分鐘, 已經有十個酒店職員上左房間, 
帶埋救護箱上唻, 
立即幫朗朗包紮傷口!!!
幸好.....經醫院檢查...只是皮外偒......
真係鬆一口氣, 不幸之中的大幸,
老士d講句...寧願玻璃爆頭嗰個係我!!!


睇到以下呢張相.......真係要大叫一聲好彩無乜事, 
當時一個就企喺白毛巾上面, 另一個就企喺玻璃門後面, 
而我就無助地眼白白睇住佢地玻璃!!!










17 則留言:

  1. 嘩嘩嘩,聽到都覺得好危險呢,又會爆得咁易!好彩無事ja....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 爆0個下真係超驚....嚇屎我呀

      刪除
  2. 我老公都試過整浴門,又係爆玻璃, 結果入院連左4針呀
    你2個仔無事真係好好彩

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過聽好多人講, 真係好易爆, 好采冇事咋

      刪除
  3. 哇哇哇.....超得人驚呀..仲要兩個一齊食到正一正...然後仲要去泰國既醫院.....好在酒店服務都幾好....搵成十個人上尼幫手....

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲係第一次去旅行去到要入醫院咋

      刪除
  4. 嘩嘩嘩...真係好驚險呀, 好彩兩個仔都無事咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩隻仔都冇乜事, 真係不幸中之大幸!!!!!
      今次真係嚇鬼屎.....

      刪除
  5. 好彩朗朗同魚魚都冇事咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係叫好好采喇, 咁大塊玻璃跌落黎, 都只係皮外傷......
      真係嚇到我面都青埋呀

      刪除
  6. 嘩真係好震撼! 好彩你地臨危不亂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時不知幾咁亂, 嚇到我腳軟呀

      刪除
  7. 好驚險呀,真係好好彩無事!!有無同酒店投訴呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 點敢仲投訴喎, 其實係魚仔玩門玩出禍
      人地唔駛我地賠錢都算偷笑喇.....

      刪除
  8. 男人係唔同啲...如果係我...我一到已經唔識反應...朗朗爸你真係好英勇呀﹗

    回覆刪除