2014年8月3日星期日

親子cupcake 工作坊-Twinkle Baker Decor

多謝 Twinkle Baker Decor 0既邀請
上星期四, 可以同哥哥齊齊整 cupcake
真係好開心, 好開心哦!!!

好, 去相

yeah, 到逹現場


早左小小, 四圍參觀一下
Twinkle 最聞名於世0既, 就係烘焙裝飾糖
色彩真係好繽紛, 好靚, 好吸引.....


嘩, 好精緻0既cupcake 哦........


迷人到呢.....邊會有人捨得食左佢架.........


諗到陣間自己可以整到咁可愛得意0既 cupcake
真係超緊張呢!!!!


真係咪睇哥哥男子漢大丈夫咁
其實, 佢擁有一顆女兒心
平時, 好鐘意睇我煮野食架
次次, 我要整面包, 佢就爭住要幫手
知道今日可以整cupcake, 開心到佢飛起呀!!!


今日我地要整0既, 就係呢個款0既 cupcake
睇到呢個, 我當堂呆左.....
我係地獄廚神黎架嘛
咁難整0既野..... 我又點會攪得掂呢......


幸好, 老師好有愛心, 亦好有耐性
而且, 會逐個step, 逐個step, 慢慢咁教我地
就算冇天份如我, 都可以跟得上, yeah!!!


哥哥小手指肌肉似乎唔係好好
連整舊三角形0既 cheese 都整得麻麻地
唯有等我出馬啦, 哈哈!!!!


雖然, 工序對4歲0既朗朗黎講 
係有小小複雜, 亦太過細緻, 
有某0的位, 朗朗的確係做唔黎
不過, 佢卻很享受每一個過程
玩得真係好開心, 好開心


好不容易, 終於攪掂


雖然, 造得唔算好靚仔
但我已經大滿足喇....
真係諗都冇諗過, 我地兩母子, 居然可以整到出黎!!!!


整完蛋糕, 仲每人有張小小小証書添!


Twinkle Baker Decor  0係暑假期間開辦左親子 cupcake 工作坊
有興趣0既朋友, 可以去以下網址睇一睇0既資料架





HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

4 則留言:

  1. 嗚嗚,本身我同Little K都有得去見你地同你地一齊玩架,但我請唔到假>.<希望下次有機會一齊玩:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你轉新工, 又真係難請假0的0既
      今次玩唔到, 唯有下次啦

      刪除
  2. 嘩..個cupcake好靚呀, 整完都唔捨得食囉~

    回覆刪除