2014年8月10日星期日

玩具“反”斗城之『開學用品大優惠』

多謝玩具反斗城0既PR姐姐哦!!!
早兩日, 收到一大盒禮物
兩隻仔開心到飛起....
哥哥收到禮物後, 一直都問我: 係咪聖誕節啦??? 
係咪我乖, 所以聖誕老人肯送咁多禮物俾我呀!!!
我心裡面諗, 大熱天時, 哥哥點會聯想到聖誕節架!!!
真係唔知話佢天真好, 定笑佢儍好!!!
anyway, 謝謝玩具反斗城呢位聖誔老人!!!

好, 去相

嘩嘩嘩, 見到咁多開學用品

真係巧開心, 巧期待開學0既來臨哦!!!


一眼就發現心愛0既Frozen小書包啦!
哥哥立即尖叫, 尖叫再尖叫
繼而攬住唔放......




而家日日背住書包大唱LET IT GO......

真係好一位朗朗公主!!!

雖然個Frozen書包真係好靚.....
不過, 男仔之家用個咁女仔0既背囊, 實在非常嘔心
最後, 勸左好耐, 終於佢都肯割愛, 將呢個靚靚書包送俾沙律姐姐 


而呢個咁有霸氣0既變型金剛書包
就留番俾朗朗升小一時用啦!!!


如果我係小朋友, 我諗我都會鐘意FROZEN書包0者!!!!


細佬睇左中呢份
UOI CREATIONS實用繪畫印章套裝


 Doh Vinci回憶版設計套裝


Doh Vinci花塔相架套裝


Vtech輕觸式21智能相機學習手錶
哥哥超鐘意呢個!!!仲即刻扭我開黎玩添!!!
呢舊玩具真係堅勁呀!!!
可以報時、當作計時器、倒數計時
又有相機、攝錄機、錄音功能
仲三個內置小遊戲,過百款遊戲可於網上下載
難怪哥哥睇上佢, 哈哈!!!


分享一0的小資訊俾大家先!!!

玩具反斗城由即日起至98日期間,
驚喜推出一年一度的「開學用品大優惠」推廣活動,
今年, 搜羅了一系列至潮至醒的開學產品
包括「魔雪奇緣」及「變形金剛4」的背包及文具系列等等
讓一眾學生哥可以帶同心愛的卡通人物,興高烈上學去!
多款大熱玩具於優惠期內以特價發售

另外, 玩具“反”斗城「星卡」會員由即日起至91日期間, 
凡於玩具斗城及寶寶斗城專門店購物滿$350,即可獲贈$40玩具現金劵
消費滿$600或以上,更可獲取$80 玩具現金劵



另外, 玩具斗城更精心挑選大量益智電子學習工具及人氣益智好玩教育玩具
務求使一眾學生哥「寓學習於娛樂」,令新學年繼續好玩!
有興趣0既朋友, 真係要快快手, 去玩具反斗城走一走啦!!!

更多開學用品大優惠」推廣資訊:

瀏覽網頁: www.toysrus.com.hk 



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!







4 則留言:

  1. 我女都有扭我買FROZEN 書包呀...我話小學生先用咖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁細個想要書包, 小齊好搞笑, 好可愛呀.....

      刪除
  2. 睇黎FROZEN女仔男仔都會中毒....XDD

    回覆刪除