2014年8月15日星期五

We嘩!充氣嘉年華@數碼港

暑假唔玩餐飽, 又點會對得住自己呢!!!
呢兩個月, 又去過camping, 又去過hiking....
可能實在太多outing啦, 兩隻仔已經由泰仔, 進化成為黑人啦....
鴻爸爸呢期成日投訴我, 話我好年年暑假, 都攪到兩隻仔黑晒....
唉.....睇黎, 淨番0既假期, 我地只能夠玩 indoor 0既活動喇!!!

上網睇左好耐, 搵左好多 indoor 0既活動
最後, 覺得We嘩!充氣嘉年華似乎幾啱玩
可以選擇玩室內活動, 又可以選擇玩outdoor
真係非常咁啱feel......
打算要去大玩特玩之際
就收到We嘩!充氣嘉年華0既邀請啦!!!
YEAH, 實在太開心喇!!!!
謝謝PR姐姐哦!!!



黎梗下個星期, 我地就可以去體驗一下「We嘩!充氣嘉年華@數碼港」啦
好, 俾番小小資料大家先!

「We嘩!充氣嘉年華@數碼港」
日期: 8月22日 至 8 月25日 (共4天) 
地址: 數碼港商場 – 全天侯廣場及數碼廣場
時間: 
上午11時至晚上7時
遊戲票價: HK$10 ~ HK$80 


屆時, 會有以下遊戲供大, 小朋友一齊共享天倫之樂架!!!


BIG BALLER, We!水上飄, 我要做騎師
We!大鯨魚, We!抓抓樂以及攤位遊戲

有興趣0既朋友, 千萬唔好錯過呢個機會哦!
我都好期待耶, HEHEEEE....

如欲了解「We嘩!充氣嘉年華」更多資訊,
可前往大會網站www.WeWaLand.com  
或Facebook專頁: www.facebook.com/WeWaLand / We嘩充氣嘉年華 www.wewaland.com



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

沒有留言:

發佈留言