2014年8月8日星期五

gill 家放暑假之南丫島家訪

話說, 朗朗有個同班同學
由pn班時, 已經好friend架喇
佢地坐同一架校巴, 亦0係同一個車站等車
0係學校, 佢地更被老師安排左, 係排隊0既顆伴
每日番學, 佢地都形影不離
朗朗成日都同我講, 佢同沙律玩, 玩得好開心

我一直都知道佢同沙律係好好朋友
不過, 亦覺得好奇怪
以朗朗0既口供所講, 佢地明明應該係好 friend 至係架嘛
但每日, 一齊0係校巴站等車, 卻尤如陌路人一樣
唔會傾計, 唔會玩....

0係臨放暑假之前0既一個星期
沙律媽媽同我講, 想邀請我地暑假去佢地度玩
我覺得暑假流流長, 反正都會安排兩隻仔周遊一番
所以, 一口就答應啦

7月第二個星期, 我地終於約實啦!!!
yeah, 去相


出巡細佬, 份外開心




哥哥最近戀上 LET IT GO
坐車又要聽, 坐船又要聽, 行路又要聽.....
五音不全, 但卻歌不離口
都唔明點解, 佢男人老狗會咁鐘意FROZEN!!!!



終於到左南丫島碼頭喇!!!!


好曬呀........


一到埗, 真係SUPER咁開心
沙津媽媽最近淘左個小型泳池番黎, 可以一齊游游水


說實的, 可以去沙律屋企玩, 我真的覺得很難得
一班裡頭, 三十個同學, 真係冇一個, 係可以 Friend 到咁0既地步架!!!

而且沙律媽媽超級好人, 亦好錫小朋友
大家都好啱傾啱講......實在太好啦!!!



呢日, 四位小朋友都玩得巧開心呀
大熱天時, 有乜開心過游水架!!!!



住村屋真係好呀, 有個咁大0既天台
可以放個小泳池....
沙律兩姐妹真幸福哦!!!



經過左三年零八個月
今年, 哥哥再唔驚水喇!!!!
仲開始懂得玩水0既樂趣!!!!
雖然, 仲未學識游水, 但已經好叻豬喇!!!



至於魚仔呢, 呢個大膽仔, 梗係唔會怕水啦
我諗, 如果俾佢學游水, 應該好快會學曉0者


哈, 以往0係校巴
沙律同朗朗尤如陌生人
今日, 終於有幸睇到佢地相處
原來, 佢地玩起上黎, 真係好顛, 玩得好好好開心架!



游完水, 男人老狗扮公主


佢地四個一齊唱let it go


你追我逐, 開心到飛起 



太陽落山喇, 係時候閃人
bye bye 啦, 沙律!!!
bye bye 啦, 南丫島!!!




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!



沒有留言:

發佈留言