2014年8月12日星期二

露營感受篇

大家好, 我係鴻仔!!!

軟棉棉的床褥同枕頭; 
冬冰冰的冷氣;
光亮照明的燈泡;
電話無電隨即充電的快感;
享受高速上網的樂趣;

呢一切看似係我地生活上最基本需要,
而喺呢一晚, 
以上提及的種種需要......一樣都無!!!

講番我中伏的經過,
去露營前一晚, 
GILL仔就話"聽日CAMPING"
我"哦!"

我一路都不以為以....
CAMPING....宿營....
有冷氣, 有床,
渡假屋咁, 去咪去攞!!!

當我到達現場我先知我中伏啦,
camping 意思唔係宿營.....而係露營....
睇一睇個環境, 無床無枕頭勁多蚊超級熱,
唉! 何必偏偏選中我!

我敢講營內温度可能超過35度,
密不透風, 
仲要做餵蚊仔!!!

入黑後, 露營職員陸續疏散,
我都想同佢地換!!!
職員疏散過後, 就只有剩番我地呢班敢死隊營友撐下去!!!

我一路都懷疑自己撐唔到落去, 
想放棄!!!
GILL問我"你而家可以走先, 返屋企瞓, 仲有車!!!"
我"我似咁無義氣咩!!! 點都頂落去!!!"
做人就係咁, 一關過完又一關,
話咁快就過!!!
最緊要唔好放棄!!!

有幾個後生女話"以前我地都去過黃埔軍校, 肯定呢度辛苦過軍校好多!!!
我想快D返屋企瞓覺!!!"
可想而知有幾難頂!

我明白GILL仔一篇苦心, 
想D仔體驗下野外生活!!! 做個原始人!!!
令佢地明白平時屋企有幾好幾咁舒服!!!

佢地仲細, 可能仲未明GILL仔的苦心,
唔緊要, 至少我明白了, 
生活在香港已經好舒適!
其實有個家舒舒服服已經好幸福!珍惜眼前家!









露營結束回家真好!有人錫!有個安樂窩係一件幸福事!
呢個世界無嘢係必然架,常常緊記知足常樂!




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....

同我地做個朋友仔啦!!!!


p.s. GILL仔之後會介紹番露營有咩好玩, 喺邊度, 附近又有咩好玩!!!
(鐘意刻苦的朋友記住密切注意!)

沒有留言:

發佈留言