2014年8月25日星期一

玩轉We嘩!充氣嘉年華

GILL 家一向鐘情遊山玩水
上高山, 落大海
我家兩兄弟真的不下數百次
然而, 充氣嘉年華, 呢0的咁新奇刺激0既玩意, 卻仲係第一次.....

今次處男下海
去到數碼港, 見到We嘩!充氣嘉年華0既場地時
兩隻野已經忍唔住, 兩眼閃閃, 然後尖叫
繼而頭也不回, 向著標竿直跑
真係理都冇理過我呀.....
不過算啦, 我明0既....
佢地兩個, 正牌"久旱逢甘露"
見到咁好玩0既野, 又點會記得我呀.....

好, 去相


嘩, 咪話佢地啦
見到咁震撼0既場面, 我都想飛撲埋去啦!!!!


哥哥首先睇中左呢個


0的波一路飄, 一路飛
感覺真係好夢幻


兩個莫名地興奮起黎


一路就追住0的波


玩完鬆, 立即再去試下其他新野
哥哥芧頭梗係直指呢隻巨無霸大白鯊啦


呢隻野又真係幾盞鬼架喎.....
大白鯊個口, 居然可以合得埋, 後面仲有條長長0既滑梯


 哥哥上上落落
玩左不知幾多個圈.....


細佬就慘慘豬喇
未夠秤....唔夠90cm, 冇得玩哦.....


唔梗要啦, 呢個都好啱魚仔玩
有時一動不如一靜




筆沙筆沙, 啱細細佬豬呢個年紀玩!!!!


後黎, 哥哥又就番細佬
陪佢一齊玩細b彈彈床


細佬玩得超喪


儍左一樣, 笑到失晒控


活動一浪接一浪
喪跳完一輪, 兩隻仔轉場騎馬仔


好多款任君選擇
哥哥騎完一隻又一隻, 十級開心




細佬豬好鐘情呢隻灰色小馬仔


玩左好耐, 先發現
原來除左跑跑跳跳之外
嘉年華仲有0的小勞作可供小朋友玩架 


朗朗梗係都要試玩一番啦!!!


根住仲有得玩射槍遊戲


百發百唔中....
真係俾佢笑死


玩左一整日, 所有電放乾放淨
兩隻仔一上車就暈低了!!!
今次玩得咁開心, 真係多謝We嘩!





好, 俾番0的資料大家先
熱切期待下一期0既We嘩!充氣嘉年華!!!!


主題 We!懷舊嘉年華@愉景灣 一 Carnival 70s
日期 :  96日及7 (星期六及日)
地址 : 愉景灣愉景廣場 Discovery Bay DB Plaza
時間 : 上午11時至晚上630
票價:HK$10  HK$80


HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度

再 LIKE 一 LIKE 0個度....同我地做個朋友仔啦!!!!










4 則留言:

  1. 嘩, 好正, 我都想玩埋一份

    回覆刪除
  2. 愉景0個個你地會去嘛? 我地9/7 去, HEHEHHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們玩就未必啦!不過可能會落去湊熱鬧

      刪除