2014年1月15日星期三

朗朗生日飯之契姐與Kimmy姐姐篇

朗朗真係一個超幸福0既小朋友
生日飯局一浪接一浪
上個星期六, 有Kimmy 姐姐+契姐同佢賀壽
我地一行三大兩細再戰 Three on Canton
不過, 而家真係唔抵喇
哥哥已經到左食自助餐要俾錢0既年紀喇
人仔細細, 野又食得唔多
一般黎講, 條友仔仲要玩多過食
真係食完, 俾完錢都覺得有小小肉痛呢
可幸0既就係, 我家有個唔駛錢兼食 BUFFET 唔 lur 骨0既細佬豬
哈, 真係咪睇少我地個細佬呀
佢雖然有著bb咁0既身型, 但卻有著3個成人咁0既食力架
我地三個大女人, 都真係甘拜下風!!!
真係估細佬唔到咁有胃口.....
呵, 人地唔知, 仲以為我餓左阿仔幾日, 先帶佢出黎食 BUFFET 呀....




好, 去一去相


YEAH
我地出巡喇.....
真係多得契姐, 總係會仗義黎碼頭接我地.....
一揪二 LUN, 如果冇個人幫拖, 真係命仔都短幾年耶


呵, 哥哥又收禮物


朗朗大愛0既 RUBBER DUCK, 開心開心


好快就到逹左尖咀喇.....
原先諗自己唔會遲到架, 點知路痴0既我倆, 竟然再一次0係尖咀迷路.....


好不容易先到達現場


呵, 大食魚唔客氣喇......


呢個細佬豬
個咀好似裝左摩打咁, 不斷都0係樹食食食食食


點諗到呢個咁0既0靚仔
人仔細細, 淨係粟米, 都自隊左五大支呀
咁大食, 恐怖唔恐怖?????
都唔算恐怖, 睇埋佢個食相, 應該仲仲仲恐慌.....


你知嘛, 我坐都未坐暖咋
又要趷起身, 幫佢出去添食添食喇


成餐飯不斷來來回回, 出去替細佬夾餸, 攰到已經想殺人
點知, 條友仔仲嫌我拎得慢.....


睇完細佬, 又係睇下哥哥呢個大主角喇


見到啦, 呢個衰仔真係食多過玩架....


再唔係呢, 就食埋0的唔亭駛0既野
所以而家咪愈大愈瘦囉......


話細佬食相嚇人, 哥哥都唔好得去邊
無啦啦, 當眾撩牙......
作為阿媽, 我都睇到滴晒汗, O 曬咀


今日生日男主角又食又拎
禮物一份接一份
開心開心


謝謝你位姐姐0既厚愛
我真係好多謝你地一直都咁愛我對仔, HEHEEEE




 HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 






沒有留言:

發佈留言