2014年1月27日星期一

GILL 仔扮靚靚之Sofina Alblanc 正離子美白精華 & 美白按摩面膜

呵, 真係諗都冇諗過自己會有機會成為beauty blogger 呢....
真係要多謝 SHE.COM & SOFINA 俾呢個機會我耶
其實都好架, 我周不時, 都會想試下寫0的唔同類型0既野
今次攞定旗號寫護膚心得, 確實好興奮....
哈哈...你知嘛, 一日24小時已經對住佢地兩隻野, 
連夜晚寫Blog都要對住佢地, 我快要暈鳥....


再一次多謝SOFINA, 多謝佢邀請我試用以下產品
Sofina Alblanc美白按摩面膜
Sofina Alblanc 正離子美白精華成分



講番今次 Sofina 試用之旅先
哈, 話說0個日, 鴻仔番到屋企
發現我無神神, 走去敷面膜
你知個死佬同我講乜呀????

鴻仔: 嘩, 你幾十歲人, 仲攪埋晒0的咁0既野....
算吧啦你, 醫返都嘥藥費呀.....

我梗係立即 angry bird 上身, 然後極地反駁啦......

gill 仔: 唔好好keep住, 好似你咁就慘啦,
三十歲人甩皮甩骨咁, 我見到你, 都想嘔, 係狂嘔0個隻呀.....
我初初識你時, 都覺得你塔得杯落, 而家....走晒樣囉.....


去一去相
而家睇番, 又真係0既
未用前, 個樣又果真有小小衰0既



又話說
用左唔夠十日之嘛
鴻仔竟然咁同我講喎!!!

鴻仔: 你呢期又真係靚女左喎.....
嘩, 原來呢0的錢, 真係要俾架.....
我就咁望你塊面0的肌膚咋, 直情係唔駛摸落去, 都覺得有彈性
同埋你覺唔覺得0的膚色冇咁暗啞, 
有種容光煥發0既感覺, 前所未有0既震撼
我應該一早就俾錢你去買護膚品啦, 而家, 太遲啦, 一切都太遲喇....
(佢講野總係誇成咁0架)


再去一去相




呵..... 真係咁神奇嗎?????
竟然連奄尖聲悶0既鴻仔都話我靚左.....
你知嘛, 見到自己皮膚再冇咁乾, 又有番0的彈性左咁款
我真係成個人都飄飄然哦....
直情有小小沾沾自喜, 仲差小小以為自己係二十出頭0既0靚妹仔
仲不斷學人玩自拍囉.....


其實我以前一向都唔太注重護膚
係一個超超超懶, 超超超 hea 0既女人黎0架
我成日都覺得, 攪咁多野, 咁鬼煩......
於是頂多只係查下爽膚水同 Cream 架喇
敷面膜同精華素呢0的野, 真係掂都冇掂過咁滯呀....

今次一試, 估唔到就此愛上.....

話實, 我覺得呢支美白技摩面膜都幾啱我呢0的懶人一族

ALBLANC
White Create Massage Pack



用法簡單又慳時間
只係需要1分鐘按摩+3分鐘面膜,
咁就可以完成美白+保濕+促進血液循環0既3重護理效果
呵, 真係快靚正
我最鐘意佢, 洗完面之後
真係FEEL到自己塊面係勁乾淨
洗完仲要唔會有種好乾睜睜0既感覺
值得推介
跟住呢支勁野, 簡直我大愛中0既大愛
Medicated whitening Essence



呢期我日查夜查
一來佢查左上塊面感覺好潤, 好舒服, 又唔會笠
二來, 近年成日陪阿仔遊山玩水, 個人真係黑左好多
呢支精華素0既『羅馬洋甘菊精華』
能夠減少黑色素細胞0既數量, 快速減淡色斑.....
嘩, 好神奇, 我0的黑到好似老人斑咁0既雀斑居然真係淡左色呀
呵, 而家真係咪講笑, 0的斑又淡左, 皮膚望落去又有光澤
鴻仔呢個大衰人, 再唔敢笑我喇.......
佢仲叫我搵0的男人護膚品俾佢攪攪佢添....
真係俾佢笑屎我.....


HEHEEE……
而家0的皮膚真係幾唔錯
望落去都後生左唔少, 大家頂多都只係覺得我係朗朗家姐0者
嘩哈哈…..



 HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


2 則留言: