2013年11月25日星期一

小別兩兄弟

呵呵.....
又去到一年一度兩公婆蜜月之旅0既時候啦
其實, 今年本來都打算放棄去威0架喇
一來, 鴻仔話唔太捨得對仔, 二來, 其實工作上都好忙, 未必走得開
點知, 上兩個星期二
國泰FANFARES 殺我一個措手不及
突然推出 $50 去米蘭喎
嘩嘩嘩, 想去歐遊好耐0架喇, 點能唔尖叫, 點能唔撲飛呢
0係呢度, 真係要多謝二叔二嬸0既配合
多謝你地0既成全哦.....

哈, 因為時間好緊迫
上星期訂票, 下星期就要出發
從未去過歐洲0既我地, 要搵酒店, 又要PLAN行程
所以, 呢整個星期, 忙到BLOG都寫唔到咁滯

講番哥哥同細佬先
同哥哥講話自己去旅行時, 個心都好擔心
好驚佢喊苦喊忽, 唔俾我地兩老遠走高飛
點知, 爸爸兩三下功夫咋, 就 K.O. 左佢啦
爸爸: 我同媽咪去旅行喎....
哥哥: 我又要去......
爸爸: 你要番學嘛, 下次你放假先去喇....
哥哥: 不如咁, 下次等我放假, 我地先一齊先去喇
爸爸: 唔緊要啦, 我買好多好多朱古力俾你呀
哥哥: 哦...... 好多好多, 好多好多0架.....
細路仔真係易氹..... 哈哈
至於細佬呢, 條友儍豬豬咁, 乜都唔知, 我地都冇交待過呀









仔呀仔, 我地去玩喇
會掛住你地0架
記得要聽婆婆話呀!!!!!


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

3 則留言: