2013年11月11日星期一

細佬啪針記

真係不得不認老喇
記性愈來愈差
今次, 連咁梗要0既野, 都可以忘記, 認真抵打!!!

話說, 細佬已經19個月有多0架喇
但係, 歲半0個支針, 到家下都仲未打呀
上星期, 唔係0係 FB 見到其他小朋友去打針
都完全冇意識, 完全冇諗起過有呢回事呢.....
好采, 打電話去健康院
姑娘話冇問題, 仲好快就安排到日子俾我地添

昨日, 趁哥哥番學
我單拖帶住細佬豬出發
好, 去相
細佬豬啪針之旅


其實, 細佬豬真係好少好少出城0架


今次媽媽單拖帶佢去威, 佢一臉興奮


當然, 呢個儍豬豬, 點都諗唔到
其實, 媽媽係帶佢去送死啦, 哈哈


好快, 我地就到逹刑場


其實, 打針房裡面, 不時傳出bb狂喊0既聲音


我初期時,  0係度諗...... 唔知細佬有冇不祥預兆呢????


哈, 生性樂觀0既細佬, 冇被房裡面0既bb喊聲嚇怕


反而, 好開心咁, 0係樹跑黎跑去


後黎, 仲衰到擒黎擒去
成隻甩繩馬騮咁添


0的姑娘, 姐姐都睇到眼琼琼
點會有小朋友咁頑皮0架??????


終於..... 終於.....
輪到細佬啦.....


本來, 好想影低佢個喊樣0架


點知...... 見慣大場面0既細佬豬.....
居然..... 一小滴眼淚都冇標過出黎喎......


真係比我想像中的堅強.........
哈哈, 細佬打針大成功, yeah!!!!



HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 





3 則留言:

  1. 真叻仔,係喎。細佬考學校,如何

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估都凍過水0架喇, 真係未知呀

      刪除
    2. 咁媽媽你又要努力D同細佬補補習

      刪除