2013年11月20日星期三

留守大本營之毒男變廚神

真係好多謝大家0既關心
雖然, 哥哥0既濕疹仲係咁嚴重, 但係我地覺得好溫暖哦
感覺到人間有愛
你地提供0既方案, 我會逐個逐個試下
希望, 有一日, 哥哥可以同濕疹劃清界線啦!!!

好, 又講番 GILL 家0既生活事喇!

天氣開始涼啦
最近, 我地再冇蒲公園
你知喇, 哥哥成個藥煲咁
我真係好怕, 帶佢落公園, 俾風吹兩吹
佢又話哮喘病發呀.....
為左佢, 我地於是唯有日日留守大本營
過住毒男般的生活

呢日, Auntie Maggie 話要攪攪新意思
想同小朋友玩下煮飯仔喎
好, 去相


太深0既野我地唔識整
最後, 決定同佢地整果汁



今日預備左0既材料包括: 藍苺


牛油果


鮮奶


雖然, 成個過程, 係非常咁簡單


但對小朋友黎講, 卻係十級大任務


有得整野食, 小朋友已經神級咁興奮


能夠化身成為廚神, 我地0既哥哥梗係大開心啦


細佬豬有得睇, 冇得玩, 唯有喊喊喊



萬事俱備


十秒, 只需十秒


美味而健康0既藍苺牛油果鮮奶就攪掂左喇


哥哥一口氣, 隊左兩杯


細佬豬梗係唔會同我地客氣喇
都飲左一大大大支0架


呢個就奶到一咀都係


呢個飲完都唔夠皮, 仲要清晒剩餘0既所有物資添! 
呢晚所有剩0既藍苺, 牛油果, 
全部都俾呢條友仔清晒碟, 人仔細細, 個胃大到嚇死你!
一個字, 勁......


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 






沒有留言:

發佈留言