2013年11月9日星期六

bossini x 芝麻街



Hello, 我係鴻仔!

真係要多謝 Bossini送左咁多精美的bossini X 芝麻街系列多款秋冬配飾
真係超級勁爆咁開心!

話說,一收到大禮的朗朗哥哥,
一踏入家門咋,就急不及待
要立即新屎坑一下
試下衫,帶下帽
學人做 MODEL啦
男人老狗,估唔到佢會咁鬼貪靚,哈哈



好,去相


ELMO 上身朗朗豬



儍瓜豬超滿意自己個最新造型
仲叫我地唔好再叫佢做朗朗,叫佢英文名 ELMO 喎



其實我0既童年偶像正正就係 ELMO
今次朗朗可以 ELMO 上身,我都好好好開心呢


好,係時候介紹一下
【bossini X 芝麻街】系列

芝麻街粉絲請注意!今次【bossini X 芝麻街】系列仲有多款秋冬配飾,包括頸巾、手襪、短襪、Tote bag、背包、八達通套、化妝袋等等,大家記住嚟bossini帶晒佢哋返屋企啦!




【bossini X 芝麻街】系列深得大人小朋友歡心, elmo, big bird, cookie monster等多個可愛角色, 為你打造俏皮的秋冬造型!
【bossini X 芝麻街】系列包括多款童裝時尚單品


elmo/big bird fleece hat

sweatshirt 





別注版芝麻街毛毛大頭筆

真係好精美


細佬正正當佢係寶
呢排日日一起身,都會寵幸呢四支筆一番






elmo開朗熱情的感覺,顏色夠sharp質料又靚。。。。讚!!!


男女童短襪


【bossini X 芝麻街】系列包括多款男.女時尚單品

for ladies

Hooded sweat tunic


Sweat tunic



for men:

Sweatshirt

sweatshirt










旺角bossini旗艦店: 旺角西洋菜街 6-12a號地下至3樓
想得到更多優惠同資訊,詳情可去以下網站同facebook專頁
bossini 網上商店: shop.bossini.com



HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

2 則留言:

  1. 好靚WOR! APPLE都好鍾意芝麻街lei~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 著出黎仲要勁得意添, 你都去掃下貨啦, 哈哈

      刪除