2013年11月3日星期日

去街街, 食晚飯

呢兩日有0的唔係好舒服
有小小鼻水, 輕微0既氣管敏感咁
成個人都好疲累
希望, 可以快小小回覆狀態啦
好驚, 會傳染到我對寶貝仔哦

講完生活事
又係時候講下我地, 我上星期嘆飯事件薄

其實我地一向好深閨, 好少可會出街食晚飯
一黎, 想俾個仔食多0的難食0既屋企飯啦
二黎, 我地兩隻仔都係早訓人士, 帶佢地出夜街吃飯, 
根本就係自取滅亡, 我地梗係唔會搵命博啦

上星期, 突然心血來潮
覺得, 生活苦悶, 有小小寂寞難耐
好想好想, 出去偷食
同鴻仔商量過後, 最後決定早食早歸
YEAH

好, 去相

難得地外出睌飯, 開心開心


又再散步落plaza



秋天黎到喇, 一地落葉


最近愛上行山0既哥哥決定要同媽媽分道揚鑣


同爸爸一齊go hiking.........cool


可惜細佬豬坐住bb車, 不宜行山
媽媽唯有同咁靚0既景物緣慳一面啦


好快, 我地又再一家團聚喇, yeah


中途遇上哈佬喂烈車


見到都覺得好驚哦......


不過, 大膽細佬膽生毛, 乜都冇有怕


哈.....反而, 哥哥就有些少慌張呢
(兩兄弟, 真係大大不同, 細佬就大膽得滯, 哥哥就超細膽)


人約黃昏後


今晚約左0既就係 Max



試下德國菜


環境真係好舒服
可惜, 多左幾個百厭星


忘記左係咪第二次食德國菜呢
我幾鐘意佢地個沙律, 味道好清新


哈, 聞名於世0既德國腸原來真係咁值得聞名0架喎


德國鹹豬手
脆卜卜, 好好味


不過, 說實的
正宗德國菜, 真係唔係我杯茶
連 pizza 都覺得, 味道怪怪的


唔梗要啦, 人一世, 物一世,
都要試下0既
食得開心咪得囉, 哈哈
  


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 



沒有留言:

發佈留言