2013年11月28日星期四

壞消息

出發前0既呢一日
我地收左一個極唔開心0既消息呀
就係..... 哥哥間學校決定唔收細佬豬呀....
講真呀, 其實, 我都好明點解學校唔收細佬0既
但係, 知道事實0既0個一0下
真係好接受到唔現實囉
我直情呆左, 乜心機都冇晒呀.....

細佬豬
其實, 你並唔係咁差0架咋
只係媽媽做得唔好
成日都冇好好咁教育你
讓你乜野都唔識, 乜野都唔曉
你要加油呀!!! 今年如果真係冇學校收, 都千萬唔好放棄!!!
我地要積極備戰, 下年考K班時
一定要證明俾所有人睇
細佬, 你係得0既!!!
媽媽, 會好努力, 你都要加油呀!!!


BTW
細佬, 哥哥
雖然爸爸, 媽媽而家身在遠方
哈, 我諗, 呢一刻鐘, 我地大概係0係英國吧
我想話你知, 無論我身在何方
都會好掛住, 好掛住你地兩隻仔0架
過多幾日, 我地又見喇
呵..... 諗起相聚, 媽媽又忍唔住偷笑喇....


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 



4 則留言:

  1. N1學位少,競爭係大Do架喇!我阿肶舊年都搵唔到N1,K1實掂嘅!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係細佬龍B呀, 我真係勁勁勁擔心囉, 如果下年都唔掂, 都唔知點算

      刪除