2013年12月2日星期一

百靈ThermoScan耳溫計

哈, 多謝 SHE. COM 0既 PR 姐姐
其實早前已經有小小想買番部百靈ThermoScan耳溫計0架喇
而家可以試用, 真係超超超開心呢.....

記得好耐, 好耐之前
我呢0的孤寒成性0既女人仔, 一時貪平, 買左部孟 0 牌番去
唉.....平野, 真係冇好0架....
度三次溫度, 三次溫度0既落差都可以好大
0個次, 又衰喎, 阿哥介乎發燒與唔發燒之間喎
咁耳溫機一時又話佢發燒, 一時又話佢冇發燒, 
流到爆, 真係擔心死我!!!
所以話, 有時真係唔可以貪平.....信譽都好緊要0架....

呢部百靈ThermoScan耳溫計個樣專業好多
而且, 啱啱我度幾次, 幾次出現0既溫度都好一致, 感覺好準確


唔睇0的資料都唔知
原來, 百靈ThermoScan耳溫計, 係最多醫生選用0既品牌
亦係美國銷量NO.1
每天被全球各地醫護人員使用達150萬次之多
更是超過85%德國消費者的選擇
哈哈, 聽到都覺得好有信心


再俾多小小資料大家

百靈ThermoScan耳溫計的專利技術探測耳膜及周邊組織發出的熱量,反映真正體溫
精準測溫技術,確保讀數準確
 獨有預溫探咀,令測溫更準確
獨特的位置偵測系統,以顯示燈及提示聲確定測量位置正確
 輕柔探咀,適合初生嬰兒及一家大人小朋友使用
保用兩年
配合耳套使用確保測溫準確性及衛生
銷售點:萬寧、屈氏臣、豐擇、百老匯、各大藥房及藥行有售
實不相瞞, 朗朗自少就成日話要做醫生


今日一收到支耳溫計, 立即又再醫生上身


話要替細佬醫病


細佬都不知幾唔願意, 極力想爭扎


經過一輪搶救, 小醫生話細佬唔駛食藥
番屋企訓多0的, 飲多0的水都ok 0架喇


細佬: 冇理由0架喎, 醫生, 我明明好唔舒服0架......


細佬: 等我自己黎探下熱


36.8度, 冇燒


細佬: 喂喂喂, 媽咪, 我冇發燒喎......


哥哥: 呢部唔係電話喎, 你係咪燒到儍左呀????


哈, 玩醫生遊戲
咁又玩左大半日



HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 
















1 則留言:

  1. 我都用緊呢個耳溫計,真係好好用呢!始終有牌子可靠D。

    回覆刪除