2013年12月4日星期三

IKEA「毛公仔助學行動」@朗朗魚仔篇

真係好多謝 IKEA 0既 PR 姐姐邀請我地一家出席呢個咁有意義0既活動
話實啦, 行善呢家野, 早幾年我真係唔會做0架, 哈哈
以前0既GILL仔, 只行惡事, 不行善事
叫我做義工???? 簡直冇可能......
不過, 做左媽媽之後, 真係成個人都變晒喇
個人慈祥左好多.....哈哈 → 想嘔唔想嘔?????

或者咁講喇, 做左人媽媽之後
真係好明白切膚之痛
好似, 見到凱晴失蹤咁
初時未知真相, 真係會好緊張, 
好替那個媽媽擔心, 傷心, 好想為佢做0的乜
(點知, 真相.....太令人 O 咀了吧!!!!)

今次, 聽到原來世界另一端0既小朋友
生活得如斯辛苦, 想話讀個書, 都咁困難
一聽到咋, 已經好想幫得幾多得幾多啦!!!!



宜家家居「毛公仔助學行動」 1個毛公仔相等於$10
最新毛公仔系列  配合童話故事「國王的快樂心」  讓更多人得到正能量

    全線毛公仔85    為更多兒童提供優質教育機會   

希望大家多多支持


好, 去一去相先

呵呵, 我地呢班為食鬼, 都未幫手助學, 
就學人先開大餐.....失禮失禮



其實我係次次行親 IKEA, 總會忍唔住買佢地0的野食下0架
好好味0既三文治呀......


細佬豬乃係食得之人


由頭帶到落尾, 仍然面不改容


呢兩位......帶晒生日帽咁, 你地似開 P 多過似做義工喎.....


其實呢頂小小的帽子, 背後隠藏大大的意義
讓更多兒童有書讀
我都好希望世界每一個角落, 每一個小朋友都可以讀書寫字呢!!!


第一次近距離接觸 MANCENT
原來真人咁瀟灑..... 好嗒得杯落呀.....
可惜, 我生0個個唔係女呢.....


爸爸真係勁抵讚, 全程都好幫到手


YEAH, 成支車隊, 準備出發賣公仔喇喂


希望賣得幾多就幾多啦


其實出發之前, 我輕輕都話過俾朗朗豬
今次做義工0既目的


世界好大, 我地覺得必然0既事
有時, 真係唔係咁必然0架咋
朗朗, 魚仔, 你地真係太太太幸福喇
你知道嗎, 世界0既另一端
有幾多小朋友沒有溫飽??? 
有幾多小朋友, 想番學寫字, 但卻沒有這樣的一個機會呀....


所以, 凡事要感恩
要知道自己係幾咁幸運!!!!


哈, 其實帶住細佬出黎義賣
真係一0的都唔簡單
扭抱扭得幾犀利呀.....


好采, 有鴻爸爸幫拖


我先能夠專心義賣咋


0係兜售0既過程中, 偶爾有人會唔買
朗朗對此有點失落
但我卻覺得, 阿仔, 你又上了一大課!!!
要記住呀, 呢個人唔幫你買
唔代表下一個人都唔幫你買0架
做人0既態度好重要, 唔好因為一次挫敗, 就放棄自己呀



睇下
賣下賣下, 又俾人拒絕下
結果, 我地都賣左好多出去
都幫到好多小朋友0架喇
所以, 
唔好俾人拒絕, 就輕易放棄呀!!!!!


去到尾聲
細佬崩潰了..... 我以為太眼訓, 所以喊......


哈, 原來, 細佬係好想幫手
真係超有善心呀......


連咁細個0既細佬豬都咁有善心
大家都去支持一下啦

由即日起至201414日,顧客凡購買任何毛公仔,IKEA基金會便會捐出$10予聯合國兒童基金會及救助兒童會的兒童助學計劃,為世界各地的兒童提供教育機會,從而改善兒童的福祉及健康,甚至助其脫貧,全力發揮教育的力量!
「毛公仔助學行動」期間全線毛公仔系列85出售




$10 對大家黎講, 可能係小得微不足道
但對0個0的小朋友黎講, 已經係好多好多啦....
你地0既每一個 $10, 都可以為佢地帶來幸福
施比受真的來得更有福0架, 請大家都支持下啦!


雙重善事 分享更多快樂
讓更多小朋友受惠,宜家家居於分店門外設「愛心收集箱」,讓顧客可於店內購買的毛公仔進收集箱內。毛公仔將由救助兒童會轉送到本不同的團體如博愛醫院及安徒生會等本地慈善機構,讓更多有需要的享到快樂。

哈, 多謝呢位善心B女先
成功兜售, 朗朗真係好開心, 好有成功感哦......


成個旅程完滿結束


成件事, 雖然真係好艱辛 ..... (尤其對住扭計豬細佬)
但係, 讓小朋友上了寶貴的一課的確係好難能可貴
再一次多謝 PR 姐姐, 俾我地一個咁好0既活動, 謝謝哦!!!



意義重大 為下一代燃點希望之光

宜家家居每天都在為世界獻出一分力。今年是宜家家居第4年在香港舉行「毛公仔助學行動」於全球更是連續10舉辦IKEA基金會由2003年至今,已籌得善款4.75億港元,幫助全球約45個國家共8百萬名兒童增加接受教育機會宜家家居一直關注小朋友的未來,希望為更多兒童提供學習機會從新文具到新書本,從興建學校改善校舍培訓教師改善師資,到添置教材文具,處處為兒童提供優質教育着想。「毛公仔助學行動」的意義重大,當您購買一個毛公仔的同時,亦幫助其他有需要的小朋友,給予他們學習的機會。教育從來都是最好的投資,透過教育能協助兒童自力更新,改善技能與自信,創造更美好的未來。


香港員工親赴羅馬尼亞山區慈善探訪   深切體會教育的力量

2010年開始,香港宜家家居每年都安排員工到訪曾受協助的地區作探訪,一方面希望為當地兒童帶來快樂,一方面希望了解善款如何幫到有需要的小朋友,使他們能夠親身理解及宣揚「毛公仔助學行動」背後的意義

今年9月,宜家家居的員工便與救助兒童會一同到訪羅馬尼亞山區作慈善探訪,與當地的小朋友作親身接觸互動。羅馬尼亞的吉卜賽小朋友不但要面對貧窮,更受到種族歧視及缺乏接受教育的機會。宜家家居的員工對此感受極深,深切明白到教育的力量,體會到改善教育機會對當地小朋友的深遠影響。



HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 




沒有留言:

發佈留言