2013年12月23日星期一

聖誕節大快樂

hihi, 大家好!
我係GILL 仔耶.....
終於黎到萬眾期待0既聖誕節啦!
開心開心!!!!
0係呢度, 祝大家有個既窩心又快樂0既聖誕節!!!

呵, 今年聖誕
我為自己安排左一連串0既節目
會去恐龍展喇, 會去 picnic 啦,
會有大大小小, 不同型式0既 home party
wow....真係諗起都覺得好開心哦....

雖然, 鴻爸爸好似往年一樣
完全唔能夠參與我地0既聖誕節目
不過, 唔梗要喇, 我地明白0既
爸爸, 你要加油工作呀
我地都會加油咁去玩0架, 哈哈!!!



好, 0係聖誕節前
送上我們家0既縮水聖誕樹日記
去相



話說, 我們家年年都會佈置聖誕樹的
今年都唔例外....呵呵



往年, 只有我同哥哥一齊砌樹
今年, 多左兩位新力軍


第一位就係----總係要掟住兩行口水+兩行鼻涕0既細佬豬


一睇就知呢條友係蛋散中0既蛋散啦
搬, 抬, 掛吊飾.....冇樣做得黎0架....


另一位就係萬能俠 Jethro哥哥


0係 Jethro 0既幫助下
我地棵樹, 話咁快就砌好喇, yeah


跟住落黎, 就係要將飾物慢慢咁掛上去


今年棵樹真係好兜茂.....


話說上年, 我一口氣掉左好多好多吊飾
原先諗住今年買過晒0的新


點知我, 次次落樓諗住買時
又會掛住買其他無無謂謂野, 而將呢件事忘記得一乾二淨 


於是, 日子一日過一日
而我每日, 都仲係將呢件事繼續忘記


終於, 黎到聖誕節喇
要砌樹喇.... 但係......就只有好小好小0既吊飾


呵...... 唔梗要喇.....
都冇法喇, 反正而家聖誕都近咫尺
反正, 過多十日八日, 棵樹又要收番埋咯.....咪由佢咁兜茂囉.....


最唔好意思, 就係攪到班小朋友
呵, 佢地原來滿心歡喜, 諗住整棵末世紀最靚仔0既聖誕樹出黎0架嘛
結果, 攪成咁.... 哈哈


呵..... 呢棵樹點呀????係咪梅到爆晒燈呢......
希望, 大家會鐘意我地棵聖誕樹啦





HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

沒有留言:

發佈留言