2013年12月22日星期日

二人世界在羅馬 DAY 5 & 6

HIHI
冬至快樂喇喂....
休息左咁多日, 又係時候番返到黎我個旅行 BLOG 喇
希望大家唔會覺得悶喇!!!

玩完英國之後
我地又再飛番去意大利
今次目的地係羅馬

羅馬其實都係一個我好想去0既地方
總係好想睇睇, 古羅馬帝昔國日0既光輝
總係好想睇睇, 衝上雲霄 I  0既所有景點

說實的
羅馬真係一個非常值得一去的地方
雖然, 佢並沒有威尼斯0既悠閒恬靜
亦沒有倫敦親切無比0既感覺
但係, 每一條街道, 每一角落, 都有著歷史遺留下來的痕跡
我諗..... 這一切一切, 並唔係其他地方, 能夠俾到你的


好, 無謂野唔講
去相

呵, 呢程機再冇遇到 DELAY 喇
開心開心


去到羅馬市中心, 己經入夜喇
歐洲0既冬天, 總係好快天黑
六點鐘之嘛, 個天就黑到好似十點, 十一點咁喇


轉眼間, GILL 仔又要訓喇, 由鴻仔寫埋落去吧.....

無法啦......我地出發前聴途說,
羅馬治安好差!!!

我地見入夜只好明天再戰!!!





第二朝一早去左酒店頂樓食早餐,


仲可以大歎羅馬日出magic moment!!!  正!!!






大愛影羅馬街景,
總有一種難以形容味道!!!



根據羅馬神話, 建城日西元前753年, 有成2700多年歷史!!!




又跳回gill仔寫BLOG
教堂裡面真係唔係講笑
每一幅牆, 基本上都係藝術品黎0架



實在不能用言語, 筆墨來比逹當中的美


小遊完教堂, 我地又要繼續我地0既旅程

好鐘意意大利, 周街都有呢0的噴水池俾人飲水


呵, 今日第一個景點
羅馬競技場


呢個競技場0係歷史書就見得多, 今次近距離接觸
感覺真係好奇妙哦.....



聞說呢度閒閒地, 都要排半個鐘先入到場0架
不過今日, 我地時運好好好高, 一去到, 就立即可以進場, 完全唔駛排隊


遠睇誇啦啦, 近睇靚過我阿媽呀.....呵呵, 堅開心哦.....
(鴻仔:  "鳯鳯(gill媽)靚好多.......無得比......競技場輪晒......")


門票都好靚, 有小小唔捨得掉


又係我鴻仔寫BLOG
哈, 呢篇blog 真係寫左好多日
所以彈黎彈去, 唔好意思....




雖然我唔係一個知識份子, 
但去到一個咁有歷史價值的地方, 
總係想咪下書睇下競技場的由來!!!


羅馬競技場COLOSSEO
用左4萬名俘虜再加8年時間建成


曾經羅馬競技場引入水進入模擬水戰!!!


而在6萬名觀眾之下, 由士兵當成戰士, 互相戰鬥!!!
有時處決犯人都喺呢度.......


難得一張二人合照!!!


羅馬競技場內居然發現大量塗鴉.......
哈, 放心.......並沒有發現 "到此一遊" 這四隻大字





從競技場影出去的風景, 
遠處就係古羅馬廣場!!!


喺一個誤打誤撞的情況下, 
我地落左一個唔係人人都入得0既地方 --- 競技場0既底層


哈, 我地竟然跟左導賞團落左去
初頭好興奮, 但到左最後, 卻係無奈收場!!!
因為.....我地愈睇愈唔對路, 
每一個景點都要講成大約十分鐘, 又唔知佢講乜(意大利文), 
想走又走唔到, 
塔晒鎖, 關晒門咁ge樣, 唯有硬住頭皮陪班導賞團呆左成半個鐘!!!


終於逃出生天, 嗱嗱聲過隔離古羅馬廣場行下



古羅馬廣場FORO ROMANO入口
感覺有小小似法國0既凱旋門呢!!!靚靚.....



羅馬競技場門票一票兩用, 仲可以入埋古羅馬廣場!!!


經歷1000年繁榮的古羅馬廣場


根據書中記載, 呢度曾經是凱撒演說的地方


無頭的神像, 彷彿告訴我知曾經發生過一則耐人尋味的事情!




不過, 而家卻只剩下一塊又一塊的爛石
呢度開始, 又到gill 仔寫番

哈, 我0係度諗, 其實唔講的話, 
大家究竟能唔能夠0係字裡行間, 估到係gill 仔定鴻仔寫0架呢......


昔日0既繁華, 如今卻變成頹垣敗瓦


 哈, 隔離求其一舊石頭, 都老我幾百年
企0係佢地隔離, 份外覺得自己係後生女....


呢0的就係歷史遺留落黎0既痕跡, 淒美, 好淒美.....


又另一個類似凱旋門0既物體


哈.....望到佢地0既神殿
不禁讓我想起細個時, 曾經紅透半天邊0既卡通片---聖鬥士星矢!!!!
80後的回憶......你地有冇人識????



好想尋找娜姐...... 阿典娜......
(係咪想話我超低能呢, 咁都寫得出....哈哈)


嘩, 話說羅馬真係周街都係景點
呢一日, 我地行左好多好多地方, 影左無數無數咁多相



一篇blog 都實在出唔晒
所以, 寫到呢度, 唯有叫大家明天請早
聽日再睇埋我地個day 6 喇!!!



HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


沒有留言:

發佈留言