2013年12月3日星期二

我地回歸啦!

Hello Hello
我地番黎啦
離開左香港成8日
真係每一日, 每一日都好掛住香港耶
尤其掛住我對寶貝仔呢.....

不過
而家科技先進, 好好多啦
只要買左上網咭, 每一日, 都可以透過 what's app 同阿仔傾下計
呵, 朗朗真係好鬼sweet 0架
有一日, 佢睇完新聞報導之後
突然同我地講: 媽咪, 好采你唔係去曼谷咋.....嚇死我啦......
嘩, 聽到都覺得冧呀...... 
原來阿仔係咁擔心我0架, 哈哈

今個旅程真係要多謝好多人
多謝婆婆幫忙湊住呢對孖寶啦
多謝契姐星期六0個日客串替我地睇住對仔
(朋友黎講, 真係好唔話得啦, 再一次多謝, 多謝呢)
仲要多謝二叔二嬸0既配合呢
整整一個星期, 佢地二人要番足咁多日工
實在辛苦晒你地啦......

感激身邊咁多人0既幫助
我知道幫我地湊仔或者分擔工作, 並唔係必然0架
我地就去左玩, 你地就捱騾仔
我都覺得好過意唔去
哈.....不過我地真係玩得好開心呀.....
謝謝謝謝





HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


2 則留言: