2013年12月16日星期一

哥哥愛扮靚之 PRIVATE i GARDEN Kids Salon

呵呵
識我地0既朋友都知0架喇
我地一家雖然唔係乜野型男索女
但係, 閒時最愛就係扮靚靚

今日, 真係超開心呀
she.com x Private i 邀請朗朗去剪頭髮
第一次去 Private i, 真係有說不出的興奮呀
一入到髮型屋咋, 兩隻仔已經兩眼閃閃, 望住可愛飛天豬
說實的, 唔好話對仔呀
連我都忍唔住, 好想尖叫, 尖叫再尖叫呀 (超失儀呢!!)


好, 去相
帶大家睇睇, 點解我地要尖叫!!!

只係睇門面, 已經夠吸引喇
美髮店以花園作為主題, 採用色調諧和裝飾,尤如置身法國小店一樣



入到裡面, 十級興奮
款款不同0既飛天豬任君選擇
小朋友想坐邊隻就坐邊隻.......HAPPY


呵呵, 日日發夢都想做小王子0既朗朗
決定都要坐呢隻豬王子!!!
我稱之為---白豬王子朗朗豬!


哈, 細佬都唔執輸


坐完一隻又一隻


結果, 咁多隻飛天豬無一幸免


隻隻都俾細佬豬坐暈晒....哈哈


哥哥準備剪頭髮喇喂.....


好奇細佬豬, 企定定, 等戲睇!!!


好欣賞髮型師哥哥0既細心!!!
剪頭髮之前, 唔單止擺 Mickey上枱, 俾 Mickey 為哥哥打打氣
仲播放一套米奇小電影, 供朗朗欣賞添


趁哥哥剪梗頭髮, 我地就周圍睇睇


其實, 呢度0的環境, 擺設真係好啱 feel 0架
哈, 我諗小朋友入到黎剪頭髮, 實唔會驚, 實唔會喊0者


我好鐘意佢地0的牆紙
係飛天豬黎0架, 超可愛, 勁有童真!


除左好多玩具之外
呢度, 仲有一個小書架, 
小朋友用品, 可謂應有盡有


後黎, 我地再參觀佢地個專櫃


嘩, 呢個世界真係日新月異
原來, 而家小朋友要染髮, 都有小法寶喇
呢個用法好簡單, 清潔亦唔麻煩, 
有時, 有乜喜慶節日, 買黎玩下都ok喎


愛扮靚靚0既 bb 女要注意喇
原來呢度係有美甲服務添0架!!!



仲有專俾敏感兒用0既沖涼洗頭用品
啱晒有濕疹0既朗朗喇


其實我好欣賞佢呢個小盒子
可以放入小朋友第一, 二次脫落0既牙齒
又可以放入小朋友第一次剪髮時0既頭髮
好多個第一次, 好多值得記下的回憶


呢個就係小朋友專用0既 hair wax


參觀完一輪, 又再睇下呢個怕剪頭髮0既哥哥


其實今次叫剪得好好0架喇
佢平時好驚剃頭0個部機0架, 次次一聽到 "滋.....滋...."咁0既聲,
就幾乎尿都賴埋出黎0架喇
不過呢間salon真係好好, 好體貼
佢地部機, 係靜聲0架, 小朋友剃頭時, 完全冇有怕, good


終於到逹終點, 可以試下用佢地0既hair wax喇


呵, gel 左頭0既朗朗,
又真係幾型仔喎
連我呢個老女人, 都嗒晒糖呢.....哈哈


heheee
話時話呀, 哥哥剪完髮之後
同爸爸好似仲似樣左喎!



PiG Kids Salon設有為慶祝出生100日或生日的美髮美甲組合服務及親子套餐,為父母及小朋友於每個重要時刻都留下最閃亮、難忘的回憶。想知更多詳細資料可登入:www.privateigarden.com


 Private i Garden Kids Salon2013513日(星期一)正式推出小朋友會籍計劃(PiG CLUB)。專為Private i Garden Kids Salon顧客而設的小朋友專屬會籍-PiG CLUB,會員除了可尊享PS GROUP一系列全年精彩禮遇外,我們亦搜羅各大商戶多項優惠折扣帶給會員,包括酒店100日宴會餐飲折扣﹑溜冰用品折扣﹑親子潛水課程﹑小朋友興趣班及家長攝影套餐優惠等等。
PiG CLUB更可享有不定期獨家優惠,潮流資訊及生日禮遇,驚喜無限!


呵, 呢本就係  Private i  送俾 PIG CLUB 小朋友0既畫薄
好精緻, 好靚0架
小朋友仲可以自己設計出自己鐘意0既豬豬



呢期朗朗日油夜油
話要油隻王子豬出黎喎!!!
小朋友油完記得交番俾  Private i 呀
有機會贏到奬品架!!!






HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 











2 則留言: