2013年12月10日星期二

二人世界在倫敦-Day3

hello, 我係鴻仔!!!

"頭沾濕 無可避免 倫敦總依戀雨點"

倫敦天氣總是灰灰暗暗,

地下濕濕, 
永遠向天上望都望唔到太陽!!!

轉眼間, 我地到逹左倫敦!!!
英國係一個gill仔好鐘意的地方, 
因為佢真係有D殖民地情意結!!!

來到英國還多了一份親切感,
可以用英文溝通已經係一種福氣, 
最少唔駛再對住意大利文!!!

另外英國人有一種紳士風度, 

總係不慌不忙, 非常禮讓!
同意大利人相比,
總係心心急急!
相映成趣!

我地出發遊倫敦!!!

出發前, 先同大紅色英式電話亭影相


呢個典型英國郵筒已經0係香港絕跡啦
超超超懷念呢.....
總覺得而家香港個郵筒青bb, 唔知想點.....



倫敦雙層巴士!!!
同香港真係一模一樣0架.....


我地唔搭underground, gill仔話要用步行方式漫遊倫敦市中心!!!
去到邊影到邊!!!
睇到嗎???? 英國同意大利真係好唔一樣哦.....
英國0既樓宇,  就好似英國人一樣, 總係好公整, 整整齊齊, 井井有條




要步行又唔識路, 
最緊要係有google map, 而家唔係路在咀邊, 係路在google map!!!





Westminster Abbey(西敏寺)

英國皇室重要正式場合幾乎都在西敏寺舉行!!!





提外話: 
上回gill仔講到我係流緊阿仙奴的血,
我成日都話一定要去倫敦睇埸阿仙奴,
真係夢想成真!!!
留意下我頂冷帽,
額頭都鑿住Arsenal(阿仙奴)
超開心...最鐘意的歐遊手信....阿仙奴冷帽已經係我目中的名牌!!!








大愛大笨鐘!!!!!


泰晤士河畔, 有超級地標"Big Ben"大笨鐘

自1859年至每天都提供精準的報時!!!


London Eye(倫敦眼)

慶祝千禧年, London Eye 就喺嗰時面世,
千禧地標!

唻到倫敦, 又點能唔食下"Fish & Chips"

不過咁油膩, 一餐就夠啦,




HIHI
寫到呢度,  鴻仔突然到寫到鐘眼訓
等GILL仔代夫從BLOG喇

食飽飽, 又再有氣力
我地去左睇 HORSE GUARDS



呵, 係咪好英呢?????
係呀,呢0的皇家騎兵個個都神高神大, 好迷人0架!!!
睇到我流晒口水, 噴晒鼻血呢.....


其實我心裡面係想睇頭帶大黑帽0既衛兵多0的0架
你地知我講邊隻嗎????


YEAH, 好難先搵到呢張相
我意思就係右邊0個隻史路比
好想睇到呢種衛兵, 我估個樣應該會 CUTE 過 HORSE GUARD 好多0者
(哈哈, 突然整張史路比相出黎, 真係好格格不入囉......)


可惜呀, 呢種帶大黑帽0既衛兵隔日先有得睇
我地點都就唔到時間呀....
唯有寄望下次啦.....


HOUSE GUARDS 隔離
就係聞名於世0既白金漢宮喇



白金漢宮之後
我地又要開始勁勁勁行喇
今次旅行, 真係行左好多, 好多路
係咪想問, 點解我地唔坐地鐵呢????
事緣, 我0係網上睇到, 好多人都話坐地鐵好容易會中招
好容易會俾人偷野, 咁我為免出事, 咪一直行囉
而且, 其實倫敦0既景點都好集中, 行一陣又話到
所以, 唔坐車都OK


不過, 又講真喎
英國治安其實都好好
我地一直都冇事發生


行到大英博物館喇, YEAH


建於1753年0既大英博物館由外至內都 keep 得非常咁好
望落去, 仲後生過鴻仔呀......



身為兩個仔0既媽媽
真係不得不讚下英國0既教育呀
其實, 呢一整日, 我地去到邊, 都會見到唔同年紀0既學生去參觀
佢地0既學習, 活動教學
小朋友讀書真係冇咁大壓力



講完0的媽媽經
又講番個博物館先
博物館好大, 有好多個唔同0既館
我最鐘意, 就係有關埃及0既0個一部份


嘩嘩嘩, 真係大開眼界


第一次近距離接觸 mummy
呢0的就係古埃及0既文明


哈, 貓貓木乃伊
好可愛呢....


真係一個好值得去0既博物館
簡直係獲益良多呀


轉個頭, 我地又去到 Tower Bridge


呢座Tower Bridge
真人靚過上鏡



黎到呢個地方
我忍唔住, 要 what's app 阿仔
因為佢成日都聽 LONDON BRIDGE IS FALLING DOWN
對 LONDON BRIDGE 都好有興趣



GILL: 朗朗, 爸爸媽媽而家去到 LONDON BRIDGE 啦
朗朗: 咁你有冇見到好多魚呀????
GILL: 冇喎, LONDON BRIDGE 見唔到好多魚喎, 不過啱啱見到其他野!!!
朗朗: 見到乜野呀????
GILL: 我見到爸爸個行李箱度, 有好多好多朱古力呀.....
朗朗: 記住買多0的朱古力俾朗朗, 婆婆, 表姐, 細佬, 爸爸, 媽媽, 朗朗.......


真搞笑, 竟然問我有冇見到好多魚......
我0係度諗, 朗朗心目中0既 LONDON BRIDGE 究竟會係點0架呢!!!



我地一直行, 一直行
終於到逹終點站- TOWER OF LONDON
OOOO.....真係有小小筋疲力盡.......


搭地鐵啦


晚餐, 我地偶遇茶餐廳耶.....
嘩, 超超超開心囉....


0係威尼斯頭兩日
鴻仔呢個PIZZA 狂迷....一日食足三餐都係PIZZA
(邊有人早餐都食PIZZA 0架.....)
食到我想嘔囉........


見到茶餐廳
我立即兩眼閃閃, 決定要入去食番個牛河.....YEAH


意外地
呢間茶餐廳竟然又幾好味喎
呵, 太掛住香港啦, 結果我地連食兩日囉....
在英國遇上香港味, 開心開心




HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 

同我地做個朋友仔啦!!!!

沒有留言:

發佈留言