2013年12月19日星期四

奶粉之選-雅培 EYE-Q

最近身邊有朋友成為新手媽媽
, 真係恭喜恭喜呀.....
新手媽媽總係好多煩惱....
佢一直都唔知用邊隻奶妢好....走黎問我意見.....
其實我都明0
市面上咁多隻奶粉, 隻隻都話自己好
做媽媽0, 梗係唔知點揀啦
, 又等我分享一下自己0既經驗先

揀奶粉, 其實我都幾奄尖0
俾小朋友食0既野梗係唔能夠掉以輕心喇
尤其我家大少爺乃係敏感兒, 食得唔夾, 就又會起濕疹0架喇
由哥哥細個到而家, 我地大大話話都食過好幾隻奶粉
食過咁多隻之後, 我地還是覺得你最好......
.....而家, 我地兩隻仔都食梗雅培 EYE-Q

點解最後會揀雅培 EYE-Q.....
其實..... 真係有段故0.....
0個時初初, 好興食日本奶粉架, 但哥哥食完就出頭髮泥
然後, 就改食肥仔奶粉...... 結果, 哥哥真係肥00都呀
但係就POO POO 疴得唔好, 而且濕疹總係沒完沒了
雖然, 肥仔奶粉係食得咁差, 但當時, 我可能太新手媽媽喇
一直都覺得.......可能未必關奶粉事呢.....
於是一直咁食, 一直咁食, 直到奶粉荒
奶粉荒0個時真係好麻煩, 完全買唔到肥仔奶粉
最後, 我地把心一横, 決定替佢地轉奶粉
0個次, 我地再冇聽0既三姑六婆0既意見喇
仲好俾心機咁做資料搜集添
我諗, 當其時我地硏究左冇十隻, 都有八隻奶粉0架喇
結果, 因為好BUY雅培0既科硏隊伍,
好欣賞佢地0既不斷創新
不斷為媽媽們, 製造出最適合, 最具營養0既奶粉
所以, 就選定左雅培啦!


,去相
等我將搜集多年0既小筆記曝光啦!
首先, 帶大家參觀一下雅培新加坡廠房



座落0係新加坡生物科技園的美國雅培亞太區營養研發中心
裡面雲集左一班頂尖科研人員
佢地主要研究智力、視力、免疫系統、骨骼系統及消化系統各大範疇
致力將頂尖科研成果應用於嬰幼兒配方之中

淨係廠房, 都有成700位科學家及研究人員
高達500項科研專利同埋多達500個臨床研究啦, 厲害厲害!!!



美國雅培憑藉一百二十五年0既科研背景
0係芸芸嬰幼兒配方奶粉中,備受父母和醫務人員的信賴和愛戴

佢地擁有來自全球既頂尖科研隊伍,以科研革新為基礎
研發出一系列高科技0既營養產品, 大大提昇媽媽同BB 0既健康
係父母放心、BB食得健康又開心0既必然之選

雅培0 EYE-Q 系列加入左科硏團隊發現的 Lutein
係咪唔知乜野係 Lutein ????
雅培0科研隊伍發現, 腦部負責記憶及學習的區域內含有豐富Lutein
證明Lutein有助BB腦部發展, 於是0係配方奶粉中加入Lutein!!!
除左Lutein之外,雅培於嬰幼兒配方率先加入牛磺酸(Taurine, 幫助BB腦部發展
另外, 為左增強BB 0免疫力, 奶粉配方中亦加入左核苷酸
, 所以話, 點會唔放心俾對仔食雅培0?????




環顧全港各大奶粉生產商,美國雅培是唯一的國際醫療保健公司。
這獨有的優勢讓雅培可以製藥級GMP標準生產嬰幼兒配方。
加上持續推進科學和研發,帶給BB更優質0既營養。


美國雅培在美國、歐洲和亞洲均擁有一流的科研隊伍,
他們在研發和臨床領域擁有廣泛經驗,
而正是這種嚴謹的態度和持續的創新
讓雅培連續10年被美國權威雜誌《科學家》評為最受科學家歡迎的僱主之一


 美國雅培於多年來致力將頂尖科研成果應用於營養品生產,
照顧BB 0係不同成長階段0既需要


雅培大部分0奶粉製作過程勻為全自動生產
所有0生產過程, 0密封生產罐或管道內進行的
工作人員必須在指定0​​作室內進行監控,
保證生產環境內人的參與, 降到最小



為了確保提供高品質0產品,整個生產過程需通過多重質量檢測
確保無問題後,會送到消費者手中

雅培奶粉全線產品原料到生產,再到包裝出廠,
都採取封閉的自動化生產,大大提昇產品0既安全和品質。



0個次徹底心硏究完雅培0既新加坡廠房後
說實的真的對這隻奶粉信心十足
後黎食左雅培兩個月之後
開始發覺哥哥疴POO POO好似好左好多,
起碼暢通左唔駛下下疴到面紅耳熱先啦
而另外濕疹亦都開始冇以前咁嚴重啦
感恩感恩
感恩遇上雅培


仲有, 一個消息好消息要話俾大家知
而家加入雅培媽媽會仲可以以買一送一優惠買佢0地既恩加健!
詳情就留意雅培0既網站: http://bit.ly/1kkLZXO
雅培媽媽會:http://bit.ly/1czYOGD





沒有留言:

發佈留言