2013年12月17日星期二

『遊愛出發慈善義賣』Natures purest X 協康會

多謝 PR 姐姐0既關愛
0係聖誔節, 呢個充滿愛0既日子
能夠收到一份又一份0既禮物, 感覺真係好溫暖哦
上星期, 收到英國品牌 Natures purest 0既小背囊, 真係超開心耶!!!!
兩兄弟, 終於有首個兄弟裝0既背囊喇!!!
一拎出黎睇咋, 佢地已經急不及待"咩"住唔放喇


其實, 我好鐘意聖誕節0架
唔單單係因為可以收禮物
而係..... 我總係覺得, 這個節日滿滿是愛....
GILL 家今年收到0既愛, 收到0既祝福真係快要滿瀉喇
所以, 實在好想分.享.愛
好想將 Natures purest 呢個咁有意義0既訊息帶俾大家
讓更多有需要0既兒童, 0係呢個聖誕佳節, 可以感受到更多的暖意


我好慶幸, 我0個兩隻仔生於這個小康之家
佢地從來都物質生活富裕, 可謂要乜有乜
從來都唔知道貧窮為何物!!!
其實, 呢個世界, 呢個香港地, 
都有好多家庭, 仲係冇餐溫飽0架
聖誕節, 莫講話聖誕禮物
連想買張聖誕咭, 可能都係奢侈品!


Natures purest 將舉行『遊愛出發慈善義賣』,為協康會籌款
藉著這個溫馨0既節日向有需要0既兒童獻上最溫暖0既祝福



『遊愛出發慈善義賣』套裝, 於11月25日起於 Natures purest 以下分店有售
沙田新城市廣場專門店
銅鑼灣崇光貨專櫃
九龍塘又一城新店

售價為 $130
聖誔義賣套裝包括 
Natures purest 長頸鹿造型背包
Natures purest 港幣 $100的現金禮券
一張由協康會受惠兒童親手製造0既感謝咭

是次活動0既所有收益, 將會撥捐協康會以幫助更多有需要兒童


呢個就係今次籌款主角---長頸鹿造型背包
個樣真係超可愛呢.....
哈, 實不相瞞喇, 其實我係Natures purest 0既小粉絲黎0架
我好鐘意佢地0既用料, 全部都係最天然, 最安全, 不含染料0架


哥哥好鐘意好鐘意個袋呀....
其實, 佢成日都想同細佬著兄弟裝0架
不過, 爸爸覺得兄弟裝老土
一直極力反對佢地咁著


呵, 所以收到呢兩個袋時
佢地兩個都勁雀躍呢


再一次多謝 PR 姐姐
我地, 真係感到無比0既溫暖


願望0個一班生活0係有困難0既小朋友
0係聖誕佳節, 都能夠有小小0既暖意


真心希望各位媽媽們, 0係聖誕時節
如果想買禮物俾自己個BB時, 真係不妨考慮一下這個聖誔義賣套裝
為自己個BB帶來快樂0既同時, 亦都能夠為有需要0既小朋友帶來暖意






HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 





1 則留言:

  1. gillgill你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建構一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除