2013年12月29日星期日

二人世界在米蘭

HiHi 又係我 gill 仔哦.....
終於寫到最後一日0既旅遊 blog 喇!!!

最後一日留0係歐洲, 查實真係有些少唔捨得架
因為, 0個邊真係好靚
而且, 一諗到番到香港, 又要對住0個對孖寶兄弟, 諗起都怕怕, 哈哈
不過, 現實歸於現實, 
唔想番, 都要番架.....
唯有同自己講, 要好好享受埋最後一日喇
最後呢日, 我地由羅馬返番去米蘭


好, 去相

臨離開羅馬前
我地決定小遊一下
去番一0的未曾去0既景點先

呵, 認唔認得呢度呢.....


衝上雲霄 I
陳慧珊就係0係呢度,扲住隻Triangel自言自語架喇



真係好靚0既一個許願池呀



鴻仔都忍唔住
立即許番個願, 希望魚仔同朗朗可以生生性性
唔好日日嘈住佢訓覺......
哈....簡宜妄想....
呢對孖寶兄弟, 又點會放過你喎!!!!



玩完好一陣
我地就番酒店, 收拾細軟, 準備離開羅馬


酒店頂樓0既景色真係好迷人
香港點解會咁唔一樣0架呢.....


由羅馬到米蘭, 足足又坐左三個鐘火車


一到埗, 鴻仔又再 PIZZA PIZZA 一番喇
係咪覺得佢堅瘋狂呢.....
日日, 分分, 秒秒, 滿腦子都係 PIZZA
(實呈臨上機, 佢都忍唔住, 再扯多個PIZZA 囉...... CRAZY....)


米蘭0既呢日
實呈真係好好好悶呀!!!



0個日咁啱係星期日
原來, 星期日, 0個邊真係安息日黎0架
好多店鋪都冇開, 周圍都好靜局


而且, 米蘭0個邊, 其實景點亦都唔多
我地只有淺遊米蘭大教堂


教堂真係好靚
不過呢樹真係好好好多人
俾我感覺, 周圍都充斥住好多好多賊
於是, 膽小鬼0既我, 好快就扯住鴻仔閃左人喇


米蘭大教堂0既隔離
就係聞名於世0既艾曼紐二世紀念迴廊


裡面, 全部都係名店來的
睇到, 都兩眼閃閃耶



可惜, 我查實並唔係名牌愛好者
黎呢度, 都係受人所託0架咋


本來, 真係冇打算要買野0架
點知, 唔小心...... 俾個錢包吸引住.....
最後, 仲係敗左家.....


行完呢樹, 本來, 仲係好想遊蕩一番0架
不過, 周圍0既鋪頭都冇開, 我地唯有乖乖回巢
唉..... 諗番起, 0個日真係好慘
原先, 諗住最後的晚飯, 點都食好小小啦
點知, 方遠數百哩, 完全冇間餐廳開門
最後.......買左個好難食, 又凍冰冰0既包0係酒店食咋


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

沒有留言:

發佈留言