2013年11月12日星期二

小小故事會

之前都曾經提過
我地區內每個星期, 都有義工為我地搞左個故事會
上個星期, 真係超級勁開心呀
故事會為小朋友帶來一個小小小驚喜
邀請左廸廸尼0既工作人員入黎
同我地玩遊戲, 講故事, 做手工呢
嘩, 神級廸士尼0既迷朗朗 + 魚魚都玩得超級開心

0係呢度, 再一次多謝一班熱心0既義工
呢個年頭, 其實肯熱心做義工0既人真係唔多喇
好感激, 社會仲有你地呢一小小撮人
感激感激

好, 去相


呢一朝,哥哥係都要坐巴士落街


但媽媽0既個性就係咁0既喇
你愈係堅持迫我坐巴士, 我就愈係唔肯過你


於是, 哥哥超超超勞氣.....哈哈


行左15分鐘, 落到plaza, 條氣仲係 chok 住 chok 住


搞左佢好耐, 要爸爸出馬, 先冧掂番佢咋


其實, 哥哥雖然口講鐘意媽媽多0的咋
但我覺得, 佢地父子之情, 都好深厚0架
有時, 佢地兩個做埋0的野出黎, 仲會好骨痺, 好骨痺添架


終於去到故事會啦
唱唱歌, 齊齊熱下身先!!!


朗朗哥哥勁冧廸士尼工作人員 - sky 姐姐


呵, 玩遊戲玩得好開心


玩左一陣, 就睇故事
今日講怪獸大學呀, yeaH


哈, 連細佬都聽出耳油


大家都勁勁勁專心呢


 其實故事會真係好好玩0架


唱歌, 玩遊戲, 做手工, 講故事
簡直係成個 Playgroup 咁


所以, 我真係勁勁勁愛呢班咁有愛心0既義工0架


十二月, 準備有聖誕 party, 呵, 好期待呀.....


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 






沒有留言:

發佈留言