2013年11月26日星期二

哥哥戒夜尿

今日, 我正式宣佈
我地家大少爺朗朗豬
終於戒夜尿成功喇
yeah....鼓掌鼓掌....

嘩, 呢單野...真係經歷左幾乎三年零八個月咁滯呀....
每一日, 都係有血有尿0架.....
你地都唔知有幾多個戒夜片0既晚上
我半夜三間, 起身換床單....
不過咁, 想當年0既壯烈犠牲, 
果然, 並沒有白費0架!!!

又分享下我0既戒夜片心得先
其實, 人人都唔同0架
我識好多, 尤其係女仔, 真係話戒就戒到0架喇
但係我個仔呢..... 唔知係天生賴尿狂, 定係天生爛訓狂呢
真係超超超難戒呀
想當年, 試下隔住條底褲著片訓
賴到成身濕晒, 條友仍然闊佬懶理, 繼續訓得好安詳
又試過搵佢最驚0既e丈兇佢
然而, 講到訓, e丈都變魚腸
真係采我地都有味
總之, 就我有我兇佢, 佢有佢繼續賴v

初時, 因為未有經驗
成日都驚叫佢疴夜尿, 會整醒佢
又驚佢醒左唔肯訓番
總之, 因為未經歷過, 就乜都會驚一餐, 擔心一餐
後黎, 發覺唔掂, 唔叫醒佢疴
真係唔會戒得到夜尿
唔通六,七十歲都仲著仲尿片訓咩?
於是, 把心一橫, 仲係決定要叫佢疴夜尿
最後, 持續左大半個月
終於, 終於攪得掂喇
而家, 我地晚晚臨訓前, 叫佢疴一野
就一定唔會出事喇.....

哈, 而家真係好呀....
我地再唔駛為哥哥買尿片喇
真係年終都慳唔少呢!!!


好, 去相
話說, 上星期0既某一日
我地帶左朗朗同魚仔去海港城睇米奇賀聖誕


點知, 差唔多到逹之際
細佬竟然訓著了!!!


到逹現場




哥哥超級勁開心


逐棵聖誕樹影相
淨係樹咋, 都影左十幾廿張



估唔到會遇上胡廸
早知, 幫朗朗著住胡廸衫過去喇


又黎聖誕樹........



真係好一個米奇迷



最衰, 細佬訓左喇
如果唔係, 佢一定都會好開心0者



其實, 我地年年都會黎海港城潮聖架



屈指一算, 原來.......
黎海港城渡聖誕, 已經有成8年啦



總覺得海港城0的裝飾好靚



今年, 原先爸爸話唔帶我地去睇燈飾0架



帶住細佬豬, 真係好怕迫人


不過, 我知道今年係 Mickey 之後



極力為對仔爭取, 終於, 終於可以黎潮聖喇



見阿仔影相影得咁開心.....
迫得辛苦, 我都願呀, 哈哈




HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 





5 則留言:

  1. 朗朗好叻仔呀..悠悠又係懶訓豬尼架,又係賴到濕晒都唔知,
    不過連阿爸阿媽都係懶訓豬..成日唔願叫佢起身柯夜尿 =_=...換幾日床單,我地已經頂唔順..因為佢可以一晚要換兩次架 >_<

    回覆刪除
  2. 恭喜又過一關!! 我都期待matthew仔完全戒片的日子呀~~

    回覆刪除