2013年1月24日星期四

九州好好玩之旅 - DAY3


hi, 我係鴻仔!


雖然我同GILL仔都唔係超級shopping迷,
但每次去到日本都好不自覺變左shopping狂迷!
鐘意還鐘意, 都無理由日日shopping,
總要去觀光!
除了觀光外, 我地仲加插左浸温泉!!!!!!


day3
我們的早餐!!!





我地今日要去的地方就係別府!
要大約2小時的JR車程,
所以最好就好似我地咁買個便當上火車慢慢歎!





究竟別府有咩玩?

GILL仔搶答話"我知我知.......最出名食拉麵同魚生......"
嗰一刻我完完全全覺得gill仔已經被我地香港間別府洗了腦!






要觀光, 我諗都一定要來這個別府地獄!

據說已有千年歷史, 位居火山地帶, 所以地面會不停噴出攝氏百度的蒸氣!




1200年前, 火山爆發, 噴出高濃度硫酸水, 而水因含硫酸而呈藍色!



這裡仲有商店售賣地獄雞蛋!




鬼地獄




當我地睇到第三個地獄嗰陣時,
已經開始覺得無驚喜,
全部千篇一律噴蒸氣同水的顏色唔同!





無驚喜............

有河馬睇夠晒驚喜......




行到攰
仲有足湯.....比我地浸腳.......



但D温泉水超熱...........
真係浸唔落!!!!!
唯獨是日本人真係特別耐熱

浸到隻腳紅到好似燙傷一樣, 都要浸落去.....勁!!!!!

(我的解釋為以上的腳行為經過長時間訓練同磨練, 觀眾切勿模仿)



GILL仔"睇下睇下.......有温泉水飲......好清甜!!!"



我地三個話"咦......gillgill你望下個牌..........叫我地注意woo.......唔知佢寫乜.....但會唔會係叫你注意浸足水不可飲啊!!!!!!"
我地就你一言我一語"浸腳水係唔係好正啊!!!"


這處的温泉水就一定飲得!!!!



清甜清甜!!!





見到好多日本人都喺度扔銀仔許願




扔中了.........許個願先.......





之後就去左浸温泉......
"栅湯"
好難先揾到間男女混湯又可以著泳衣的温泉!
在一度的氣溫底下, 跳落個暖粒粒的露天温泉歎美景簡直係一流!





浸温泉之後, 特別肚餓!

搭大約十分鐘車程就到達大分食下午茶!

食飽之後又點少得shopping這個重要環節!!!




至於夜晚就返回博多食晚飯

去一風堂開餐








day3 完

沒有留言:

發佈留言