2013年1月23日星期三

九州好好玩之旅-DAY 2

hihi 今日變番gill 仔
先講講去旅行0既感受先...
呵....說實的..... 真係好耐未試過同鴻仔二人世界喇
自從第三者朗朗, 第四者魚仔介入我0地段婚姻之後,
每一日, 都讓我0地兩公婆和諧和諧唔到!!!
去旅行呢五日, 我地破天荒..... 五日都冇嘈過半句交呀....
我先發現, 原來...... 有時....真係需要拍拍拖0架.....

好...其他野唔講....
DAY 2

今日行程勁爆咁緊湊, 倒塔咁早起身
去到JR站, 立即換番估PASS 先



呢個 PASS 係出發前0係東X遊買0架
輕輕平過當地小小!!!
呢3日, 可以0係北九州任縱橫喇, YEAH


呵呵.....出發




第一站 - 熊本
福崗過去, 大概坐左40分鐘多D




今次旅行由於黎得太過突然
完全做唔切資料搜集, 我地4日都BOOK 左同一間酒店
成件事真係錯晒!!!
呢5日黎, 日日都花左4-6個鐘坐火車..... 巧巧巧辛苦哦




YEAH 一到逹熊本, 就行上好運
千年一遇0既騎囉囉電車




巧巧巧得意哦.....





熊本主要係黎呢樹




熊本城




我個童年偶像甜甜小公主, 就係住0係呢樹0架喇.....




經過好多好多級樓梯




終於到喇............巧型0既古城哦!!!




嘩嘩嘩, 點會有咁卡Y姨0既女版武士0係樹0架




型............





原來熊本城安排左好多武士俾一眾遊客影相





第一次見日本忍者.......立即諗起忍者小靈精........
鴻仔竟然扮後生, 話自己未睇過
佢0既年代係忍者亂太郎喎.....


肥頭得意0既武士鴻





真係好多影相位





咁多個, 最LIKE就係佢, 0的裝束實在太靚喇!!!





城裡面, 係展覽館, 擺放左好多文物
不過嚴禁影相
最高0個層, 係眺望台, 可以一睹大半個熊本




離開左熊本城, 行左大概10分鐘
就到逹左市中心....
又係SHOPPING 0既時間喇




小行片刻, 又要趕下一場




呵.... 真係大開心哦
遇上狗仔烈車




坐左好耐好耐, 終於到左阿蘇喇




呢程車..... 真係坐左好耐
轉完火車轉巴士, 最後仲要坐埋纜車添



周圍都係雪哦.....



著左5件衫0既我, 依然有小小頂唔順




呢日天氣好好, 不過就好大風.......
就係因為大風得滯, 結果火山有幾個景點冇開放俾遊客




我地最後只能欣賞噴晒煙0既活火山




呢獲野真係白行一趟.........




見到乜野景點都冇得睇, 決定徒步落山, 順便散散步, 影影相







搞完一輪, 終於番到黎阿蘇山火車站喇......


日本D火車站, 真係好靚....



玩左一整日, 阿蘇番福崗.........
呢程車..... 訓足差不多成兩個半鐘......
嘩..... 搭車搭暈人哦.....





DAY 2 完

沒有留言:

發佈留言