2013年1月28日星期一

九州好好玩之旅 - DAY 5

去到第五日
幾本上, 已經去到山窮水盡0既地步
正所謂人又老, 錢又冇
試問, 我地仲可以去得邊呀.....
唯有行下神社, 等到夠鐘, 再番家鄉喇

呢一日, 鴻仔話想周圍行下
佢睇完地圖之後估計, 酒店行過去櫛田神社應該好近
咁, 我當然奉陪喇
(哈, 唔講唔知, 鴻仔認路, 睇地圖總係好叻, 同我呢個路痴, 簡真係絕配!)
果然, 由博多行左10分鐘倒, 已經到逹中洲



0係途經櫛田神社0既路上, 遇上古董日本屋 - 博多町家



一家古老舊屋, 亦是一所博物館


愛懷舊, 啱晒我


冇入去參觀, 只係影下相咋




最鐘意就係呢對晴天公仔, 好似睇梗日本卡通咁



博多町家隔離, 就正正係櫛田神社



日本0既神社, 總係百去不厭




因為, 每一間, 都總會有佢地唔同0既特式




櫛田神社其實都OK 0架!!!



不過, 我仲係鐘意京都0既清水寺多好多!



哈, 呢個小石像勁得意, 爆搞笑囉.....







神社有時真係攝時間0既好地方


咁就玩左個半鐘


玩完神社, 再行10分鐘就可以去到呢個MALL
嘩.....咁多日以黎, 最啱行就係呢度喇....
男裝, 女裝, 童裝, 電子產品, 要乜有乜
如果大家想行街, 誠意推薦...... 呢樹一定俾天神地下街好一百倍......



DAY 5 完

沒有留言:

發佈留言