2013年10月1日星期二

Flea market 尋寶中寶

話說, 我地住0既地方
每隔兩三個月, 就會搞一次 flea market
記得, 年半前, 我都擺過檔
真係幾好玩0架

啱啱個星期日
又有 flea market 啦
其實過往, 我真係好少會買second hand 0既野
不過, 其他鄰居媽咪個個都話冇所謂 
又叫我唔好生人唔生膽
0係佢地引領下,最後, 我仲係決定去睇睇
睇下有冇乜野啱心水.....heheee


好, 去相


YEAH
其實上次去完坪洲之後
立即就想買部單車俾朗朗, 點知今日居然意外地遇上
實在勁爆咁 HAPPY
呢部單車正價其實賣梗 $800, 而家只係 $100



講起黎, 我查實好少會買玩具俾0的仔
總覺得夠玩就得喇
點知, 又俾我遇上呢份 LEGO
都不過係$30......點忍到手呢......


呢份係朗朗指定要買0架
我本來真係唔願買, 上面副 LEGO 都係30, 呢篤咁0既野竟然叫價 $60
不過, 朗朗其實好耐之前已經話想要買醫生玩具
而且, 佢一直都好有大志咁同我講, 話第時要做醫生
為左想更加鼓勵佢去做醫生, 是但喇
最後, 成功講價 $50 成交



朗朗果然好鐘意呢套醫生玩具
一番到屋企, 唔駛三秒三, 已經拆左出黎玩


細佬都唔執輸, 玩埋一份



兩兄弟, 各有各忙咁款
完全進入忘我境界


玩玩下, 開始黎料喇


先有哥哥推開細佬


再有細佬拍打阿哥


其實你都咪睇細佬細細粒, 容易食咁0既款呀



細佬真係次次都爭贏阿哥0架, 
轉個頭咋, 細佬已經成個身位, 得住左阿哥喇



其實哥哥爭輸, 都係我0既意料中事黎0架喇



雖然佢個樣總係孔武有力, 成個忌安咁0既款


但佢份人就係咁0架喇, 乜野都淨係識得放聲大喊



對佢黎講, 喊就係解決問題0既唯一方法
蠢到完全唔會諗下點樣可以爭番個玩具番黎


細佬呢個精甩尾0既, 就最識睇人黎蝦


次次呢, 都能夠成功爭贏


爭唔贏就發爛典地, 簡直俾佢激死



明明買新玩具番黎, 理應係開心事
結果就攪到家無寧日
暈呀......

HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!!

8 則留言:

  1. 哇..啲野全部都勁底喎..50蚊咁大間屋喎,好鬼底啦...
    小朋友爭野實有架喇,有排你受..哈哈...不過由佢地自己解決啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 日日都爭野0架..... 有時真係頂佢地兩個唔順呀

      刪除
  2. 細佬典地好搞笑...

    $100 架單車又真係好吸引!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最開心就係買到架單車!!! $100 阿仔玩一排話唔玩都唔會太肉痛嘛

      刪除
  3. 其實我覺得係朗朗讓細佬啫﹗小丸子咁大粒...大頭妹咁細粒...但大頭妹從來未爭輸過,因為佢都無讓妹妹的心...>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係0架, 哥哥真係唔係想讓細佬0架
      佢好細個開始, 就淨係識得用喊黎表逹自己
      去到而家, 咁大個人, 都仲係咁........唉

      刪除
  4. D 玩具真係好平喎, 買得過丫~

    回覆刪除