2013年10月24日星期四

爸媽不在家 ILO ILO

hello, 我係鴻仔!

首先, 多謝Yes-Parents.com邀請我地一家去睇電影"爸媽不在家 ILO ILO""優先場, 
由於細佬太細個, 而哥哥第二日又要返早學, 
最後GILL仔當然係要陪太子瞓覺!!!
睇戲呢D舒服事, 當然由我歎歎鴻歎左去, 
所以特別嗚謝超好的GILL仔!
多謝晒!

影評真係第一次寫, 有D緊張哦!

睇戲之前先上You Tube 睇一睇"爸媽不在家"Trailer, 
再睇一睇D資料,
"爸媽不在家"新加坡導演陳哲藝執導的2013年電影,入圍第66屆坎城影展、第57屆倫敦影­展與第50屆金馬獎,並獲得第66屆坎城影展金攝影機獎,也是新加坡首部獲坎城獎項的電影。本片也代表新加坡參加第86屆奧斯卡金像獎最佳外語片的競逐。
只睇獲獎同提名都足以令人引頸以待!



我出發啦

故事發生於1997年,亞洲金融危機席捲而來的時刻……
爸爸媽媽為了生計, 在分身不乏的情況下,
最後只好僱用菲律賓女傭泰莉來幫忙家事和照顧兒子家樂!


一開始, 家樂用盡種種方法欺負泰莉, 極不尊重她!
其中一幕, 泰莉跟家樂講"雖然我係你的女傭, 但我唔係可以被你欺負, 我只想做好我自己的工作"
這句說話完全道盡做工人的心聲, 
一個女人仔離鄉別井, 菲律賓女星安潔莉芭妮雅詮釋女傭角色, 
簡真係演技一流, 完全感受到人離鄉賤, 孤獨無助!
泰莉跟她的兒子又何嘗唔係要分開, 這種無何奈何的心情完全感受到!
導演覺得安潔莉芭雅妮有著既堅強又脆弱的特質,而且真實生活中安潔莉是一個單親母親同時和她的孩子感情相當緊密深厚,所以導演特別希望她這次離家到新加坡拍戲時,能夠把思鄉和想念小孩的情緒自然表現出來。


對於家樂, 從摩擦、生疏到逐漸培養出深厚的感情,
泰莉的細心呵護,對照著父母的疏於照顧,小小年紀的家樂其對泰莉有著許多情感的依賴!
我就喺度諗, 其實小朋友好簡單, 佢地只係想爸爸媽媽多D陪住!
做爸爸媽媽又何嘗唔係想多D時間陪住仔女!!!
有時, 生活迫人, 難免會有所矛盾!
正所謂生活緊迫, 少個崩都唔得GE社會, 好多時都迫於無奈!



故事發展落去, 當然泰莉同家樂感情非常要好, 
做媽媽內心開始不是味兒!!!
與始同時,
卻沒有發現日趨嚴重的家庭風暴,悄悄籠罩在這個家中……
面對工作的壓力, 生活的壓迫, 兒子在學校上種種的行為都令做父母好苦惱!
故事講到呢度, 都要賣個關子, 
我講晒大家就唔駛睇啦!!!
有興趣GE朋友們記得入戲院睇!








好鐘意導演將許多看似微不足道的生活小事裡堆砌出情感強大的人電影.
小事看世界!

提外話, 早幾日街坊同我傾計, 
佢話"我就唔生仔啦, 生完仔比個工人湊, 有咩意思?"
都係嗰句, 有頭髮邊個想做癩痢,
係人都知自己湊好, 奈何生活迫人!!!
唔駛做咩!!!

有興趣睇"爸媽不在家"ge朋友可以click 一 click 呢條link睇下trailer先,
Trailer

都可以去以下呢條link
Yes-Parents.com
睇多d親子GE資訊

HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


沒有留言:

發佈留言