2013年10月27日星期日

廸欣湖野餐之旅

秋高氣爽, 最愛玩樂
呢個星期六, 日
趁住好天氣
我地連續兩日都外出野餐
super 咁開心, super 咁快樂

先講講今日
wow..... 真係要拍手掌多謝我地0既婦聯會
因為....呢班義工真係好好
隔個星期就會入黎我地區內, 為小朋友搞故事會
講故事, 做勞作, 玩遊戲
每個月, 又為我地安排outing活動
帶我地班街坊玩 art jamming, picnic, bbq 等等
因為佢地, 我地0既星期六, 變得多姿多采
所以, 真係忍唔住, 要再一次多謝你地一班熱心0既義工
多謝多謝

好, 去相


呵呵, 今日outing 0既題目又係哈佬喂

所以, 呢兩兄弟再一次以胡廸0既姿態蒲頭


婦聯會真係好到....連車都替我地安排好....
超級感動哦......


今日超多朋友一齊去威
有朗朗近期最最最 friend 底0既 Jethro 


以恒以肋兩兄弟


同年同月同日出世0既 Max


其實, 仲有好多好多街坊
一時不能盡錄


我地超多行李, 唯有將 bb 車化身成為行李箱


終於安頓好喇, 準備食大餐喇喂!!!


由於大家都來自五湖四海
所以今次有好多好野食哦..... 大愛泰國媽咪整0既木瓜沙律....


哈, 唔好以為民以食先天
小朋友們話佢地係: B 以玩為先


個個食唔夠兩秒, 就閃左去玩


叫都叫唔住



呢個係勁錫細佬0既 Tiffany 姐姐


就係呢個小朋友0既媽咪, 讓我地一嚐地道0既泰國木瓜沙律啦


肋肋帶帽真係好鬼CUTE


媽媽幾乎後備電都用清光
但係呢個勁量級全霸王, 卻係跑極都唔曉停, 勁!!!!


好羡慕身後呢班仔大女大0既媽媽呀
需知道, 可以安心食飯, 實在係一種福氣


 如果細佬快0的可以去到有Friend 萬事足0既年紀就好喇
咁..... 我就唔駛陪跑
咁......我大概會有餐溫飽


呵, 個個都大開心


 玩遊戲時間


謝謝 Fion, 小朋友聽故事, 玩遊戲玩得超開心


基味濃


期待下個月0既bb蕉活動呢





HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 




4 則留言:

  1. 好好呀,有依啲活動..咁又可以同啲街坊熟落下...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以真係好感激佢地一班咁好0既義工
      講真, 佢地分毫不收, 風雨不改入黎我地度講故事,
      又攪咁多活動俾我地, 真係勁好人囉, 所以真係好好好多謝佢地

      刪除