2013年10月8日星期二

久違了的廸士尼

YEAH
爸爸今日終於放假喇
我地超級開心
朗朗放學之後, 仲舉家去左廸廸尼一轉添

其實上星期都已經好想入去行下0架喇
不過, 又遇著十一黃金週
我地怕左0的強國人, 怕佢地會攪到片地黃金, 
結果留待今日先去, 哈哈..... 果然明智.....
今日差不多包場咁滯

好, 去相

對上一次入廸廸尼, 已經係七月0既事


一直都未有拜會過怪獸.....
終於見識到佢地喇, 開心開心
(請問大家見到哥哥嘛, 哈哈!!!)


其實今日入黎, 係好想一睹廸廸呢哈佬喂0既風采0架


不過, 確實有小小失望


氣氛一年比一年差, 而且0的擺設年年一樣冇新意


今日, 我地好勇猛呀
俾細佬落地地, 漫遊廸廸尼


 橫衝直撞兩兄弟
一個向東, 一個向西
捉仔捉到冇時停


冇尾飛陀細佬豬


行行企企佢至叻


細佬豬真係大個仔喇, 行足大半日都冇有怕


我諗..... 我應該就黎可以甩到身喇.....哈哈


呢個貪玩細佬總係能夠自己發掘小玩意
居然, 無神神單拖走左上小飛象


雖則我覺得今年廸廸尼0既裝飾好冇新意


但係, 對小朋友黎講
卻係好好好新奇, 勁勁勁好玩


呵....兩兄弟, 坐埋同一條船
希望你地能夠同舟共濟啦


最有新意就係呢個恐怖細路仔


朗朗初時仲以為佢係外星人添


最後玩完彈弓狗就收隊
哥哥玩到唔捨得走, 仲淚灑當場添
真醜死鬼呢.....


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

7 則留言:

  1. 都無咩人, 做咩唔玩多D野先走呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 對仔早訓呀嘛, 要就番佢地個生理時鐘, 唯有玩陣就算

      刪除
  2. 過咗黃金週真係好好多,我星期一去海洋公園都無乜人,玩得好開心。

    回覆刪除
  3. 好正呀,我都想入去睇下怪獸呀!

    回覆刪除
  4. 細佬好SEXY 呀...成日都SHOW 香肩~

    回覆刪除