2013年10月2日星期三

哥哥做功課之阿仔難受, 阿媽難頂

仲記得, 上個星期出左篇BLOG講朗朗功課一籮籮
當時, 我仲冷勁咁講, 朗朗好鐘意做功課
點知, 虛張聲勢之後
朗朗突然厭惡左做功課喇

搞到今時今日呢個填地, 某程度上, 我覺得, 我係需要付上一定0既責任
說實的, 我真係唔知自己做得啱定唔啱
亦唔知自己應唔應該繼續堅持落去
:(

話說, 今次份功課其實係一0的 dot to dot 0既線條訓練
小朋友只需要跟住0的點點聯埋就可以了
當然喇, 0的線再唔係最 basic 0既直線
而係九曲十三彎0既線黎0既
我見朗朗畫極都唔能夠好整潔咁一點聯到另一點
(實呈仲要係出界出得好離普0個隻)
而當時, 我又覺得
如果初初做功課時, 唔俾佢知道老師/媽咪0既準質
怕佢第時做功課, 會變得得過且過
於是, 我捉得佢好嚴
其實我又明白, 佢地0既年紀
要畫到小小都唔出界, 根本係冇可能
但係...... 我就係不斷擦, 不斷擦去佢0既功課.....
一直都同朗朗講, 唔得, 再做過.....唔得, 再做過
跟住狂擦再狂擦....後黎, 連功課薄都擦爛埋添...
或者, 就係因為咁
朗朗變得怕左做功課啦
我0係度諗, 我0既堅持, 係咪太無謂呢
定係, 呢個只不過係一個過渡期呢....
好希望, 佢會快小小習慣
好希望, 佢能夠承受這小小0既錯折



去相

這就是今次做0既功課
.


我0係度諗..... 查實都仲未正式寫字已經攪成咁


過多排, 如果要寫好多好多中文字, 咁咪家變都有份.......


陰公, 哥哥喊到幾咁傷心


後黎, 仲要擺做功課


狂抺眼淚


救命呀....
唉, 阿仔阿仔, 你唔開心時, 查實阿媽都唔好受0架

 

喊左一輪, 仲要典埋落地


好采後黎我都唔記得攪乜, 佢又無啦啦笑番
唉.....做功課真係好攞命呢......



HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!!




9 則留言:

  1. 其實會唔會係小肌肉仲需要時間練習先可以畫得好? 如果覺得佢已經好俾心機... 擦幾次之後就收貨但係同佢講你希望佢可以做成點... 希望佢下次可以進步... 唔知咁 work 唔 work...

    回覆刪除
  2. 你既語氣先係最重要呀,悠悠爸爸都係咁,成日話唔得,再做,擦過..咁樣佢真係好唔中意架...但如果我教,我一尼就好開心咁話,又到好開心既做功課時間喇..今日係做你最叻既線條喎..跟住要勁讚佢..第一次唔靚,要話,我知道你可以寫得再好啲喎,第二次就要話, 今次真係寫得好左好多喎,好叻喎..只係有小小唔夠好,我地再尼一次,今次再好啲既...多啲讚,咁佢有滿足感,就會好中意做功課架喇...你不停咁話佢錯,佢會好灰心架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在d小朋友功課真係好多架,又唔想迫佢地,但又想佢地完成功課,真唔容易!

      刪除
    2. 係呀,我覺得要比佢地覺得做功課係一件好好玩,好開心既事先囉,由其是一做功課時,媽咪就會陪佢玩,又有滿足感,咁佢地就會好中意做功課架喇....雖然依個方法,我地會好辛苦吓..不過無計啦..大家一齊加油呢...

      刪除
    3. 我都覺得小甫貓呢個方法好,因為不停咁擦同鬧會好打擊佢自信心o架!

      刪除
  3. 教小朋友真係一個好高既學問, 80後媽咪要加油呀
    不如試下同佢一齊做一個先, 然後同佢講呢個好靚喎, 你試下做埋其餘果 D, 要靚過呢個既~~ 我諗佢咁樣會易接受 D?
    我都覺得小朋友好需要別人既認同, 如果下下擦左再重做, 佢會越做越無心機

    回覆刪除
  4. 見都佢個樣真係好好笑,我都好驚第時我點算

    回覆刪除
  5. 嘩..畫線都已經攪成咁, 遲d到寫字時就不得了喇~

    回覆刪除