2013年10月7日星期一

一篇blog

大家好, 我係鴻仔!!

好耐無寫blog, 再執起keyboard打blog有一個好陌生的感覺!
突然間想講下我有幾懷念暑假的日子, 
我恨不得明天就暑假, 
自九月開始, 朗朗再開學啦,
我的地獄更表又再次啟動, 
每朝六點幾起身, 中午送朗朗回家, 下午再返工, 晚上十一點返到屋企, 大約一點左右先瞓覺!!
地獄更表形容得相當貼切,
枱起頭, 望不到將來!!

基本上日日都會有人同我講一次"你個樣好攰!"
無靈魂的身軀, 日過一日, 身心疲倦!

灰暗的一篇blog......去相吧





















做得爸爸
我就要努力努力努力再努力, 
唔會輕易放棄, 點身心疲倦都要撐下去!!!
只要相信黑暗過後就會有光明, 
好日子一定會好快到來!


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

4 則留言:

  1. 細佬真係好CUTE, 點解啲衫成日著喺佢身上好似好大件咁, 佢又成日跌膊好搞笑~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 佢一向行開性感路線架, 哈哈

      刪除