2013年10月13日星期日

秋來了

不知不覺
秋天悄悄地來了
這一陣子, 早上起來有點涼
聞說, 下個星期仲會得番21度添
大家都要保重保重呢....

其實, 真係好鐘意呢0的天氣
唔太熱, 唔太凍
同對仔去邊都得
唔.... 諗起黎, 真係好想同佢地行下山, b下 bq, 再黎番個 picnic 呢.....
遲0的一定要約下班 friend 出黎至得, 哈哈


早幾日, 同對仔散步
滿地落業, 好有秋意
去相



每個假日0既指定動作
散步散步
(實呈, 我真係好鐘意散步0架, 後生時, 可以由灣仔散步散到西環0架)


遺傳左我, 哥哥都好愛散步


行到半路, 發現滿地落葉




好有詩意的一塊葉哦.....


決定及時行樂, 叫細佬落地執樹葉


中間發生小意外, 哥哥突然碌底狂喊


好采, 有得玩大過天0既佢
好快就又再笑口噬噬, 忘記過去


兩位拾荒小朋友


細佬豬執葉都要執得儀態萬千


忙碌兩兄弟


執業執到我頭暈


點解咁頭暈?????
皆因對仔執完又俾, 執完又俾


好快, 我就一手黃葉啦


哈, 細佬終於有番件啱身小小0既衫仔


出個肥肚腩, 著到佢成個小巨人咁, 好攪笑呢..... 



最後, 太多太多葉啦
阿媽兩隻手, 兩隻腳都拎唔晒, 唯有俾個叮噹法寶袋佢裝


嘩, 佢地又夠堅喎
真係執到滿滿一袋俾我喎.....嚇屎我呀.....


HEHEEE....
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度..... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 










沒有留言:

發佈留言