2014年11月29日星期六

相識8年

我係鴻仔!

8年啦,....
我就咁奉獻左男人最黃金的8年比GILL仔, 
所有青春都比晒佢啦, 
所以呢.....GILL仔一定要好好珍惜我啊!!!

而今日, 
我地要重温拍拖樂!!!

早幾日, 
gill仔就問我"喂, 過幾日係相識紀念日, 我地去邊好?"
我"去邊都好啦! 你想去邊我都陪你架!!!" {其實我心諗8年啦, 上天下海都去過, 仲可以去邊}
GILL"咁不如踩單車!!!"
我"多麼老士的, 咁都比你諗到! 會唔會太有益身心呢!"
GILL"我好耐無踩過啦!!!"
我"呢個年代, 仲興拍拖踩單車架咩!!! 你諗清楚, 超級過時的活動啊"

去到大圍, 望一望以前租單車嗰塊爛地, 
再昂首一望, 
咁始終高樓大廈點都值錢過租單車好多, 
中學生年代, 每次去踩單車都要例必喺大圍火車站大快活食早餐, 
再望一望又變成左hsbc!!!
而租單車舖已經寥寥可數了!!!!


要玩一齊玩, 要out一齊out, 
我地出發啦




呢位大嬸體力不繼推車中.............
大家可以睇下佢個樣, 推到上氣唔接下氣咁!!!












 GILL仔請放心, 
見你今年安排左一個咁老士的節目比我,
我下年9週年一定會奉還, 
會用心炮製呈獻更老士的節目給gill仔!!!

人生中無非都想有個伴陪自己一齊大笑一齊嘻嘻哈哈一齊無無謂謂,  
大家都好好珍惜自己的另一半!!!

HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!


2 則留言: