2014年11月11日星期二

BOSSINI 之韓風襲SNOOPY

秋高氣爽. 正想要換季, 就收到 BOSSINI 0既大禮
真的巧巧巧開心

今季 BOSSINI 0既主角搵黎人見人愛0既 SNOOPY
再加入韓風校園風原素
真係啱晒我地呢班崇韓份子哦....
收到大禮當日, 一家四小口都巧興奮呢!!!

好, 去相

yeah, 超可愛0既狗屋禮盒哦
再一次多謝  BOSSINI

兄弟裝 jacket


佢地一向好鐘意著兄弟裝架
今次恨到啦....呵呵


其實真的堅鐘意呢件外套
今年我正正就係想搵呢類型0既棒球褸俾阿仔佢地


哈, 配埋頂 cap 帽
韓到爆呀......





除左大 SNOOPY 狗屋之外
兩兄弟二人, 仲一人有一間小小小狗屋企
(唔駛爭, 唔駛嘈大交.....太好喇)


超級驚喜
裡面, 原來有4個 SNOOPY 印章




開心招積得佢地呀.....


順帶一提, 由11月6日-12日去到旺角西洋菜街、
尖沙咀彌敦道172-174號 和鑽石山荷里活廣場, 呢3間指定Bossini, 
搵出4個Snoopy & friends印, 並印到Find the Snoopy 0既咭紙上, 
然後消費滿$800 (其中一件需為Snoopy貨品),
就可換領魚魚脅持住0既呢個靚靚量版暖手咕o臣~~
每間分店每日限定100個!!


除左佢隻仔大新衫之外
我同鴻仔都有, 哈哈!!!!




呢條頸巾都好可愛哦........



有興趣0既朋友
可以去到 BOSSINI 網上商店 http://www.bossini.com/snoopy/

















HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!



沒有留言:

發佈留言