2014年11月27日星期四

陪仔郊遊之香港公園+動植物公園

一向熱愛郊遊0既我地
0係九月中旬, 同以恒,以立去過一次香港公園+動植物公園
呢次, 仲係細佬第一次踏觸呢兩個地方
大鄉里出城, 份外開心興奮!!!!

其實, 我覺得細佬真係太少外出啦
基本上, 每日都屈0係屋企附近
番學又呢度, 放學又呢度, 
連放假, 好多時都會困0係呢樹遊山玩水
唔知係咪因為同外界少接觸呢
條友仔次次出親去, 都異常興奮, 成個鄉下仔咁....
或者, 我真係要抽0的時間, 多0的帶佢出去外面0既世界
咪鬼等佢成日都老老土土, 成個井底之蛙咁......


好, 去相

4條 King, yeah


一上車, 就訓著.........難攪難攪........


好采, 去到目的地將拍醒時, 佢又ok 喎, 完全無扭
唔知係咪班 friend 0係樹, 要顧及形象, 所以唔扭計呢, 哈哈!!!!


以恒同朗朗著左兄弟褲
齊齊格仔格仔, 尤如兩兄弟


細佬興奮周圍遊


去到香港公園, 點可以唔帶小朋友參觀佢地個溫室


一入到去, 已經覺得好正
大熱天時, 有冷氣......最正莫過於此........


而且, 溫室種左好多唔同種類0既植物
真係幾啱小朋友架!!!!


呢隻野, 真係好鬼煩
興奮過度, 成日自己周圍走
睇少眼, 都已經唔見左個人呀.....


朗朗佢地最鐘意仙人掌
成個波咁, 佢地覺得好搞笑喎....


咁呢0的細細篤0既仙人掌又真係幾可愛0既


呵, 佢地真係好可愛哦
幾個都賞花賞到微微咀笑......


玩左一陣香港公園, 我地又要轉場啦......
話時話, 雖然香港公園同動植物公園近在咫尺
但帶住四隻野行, 明明這麼近, 卻變成那麼遠.......


行到我幾咁攰呀.......連細佬都行到滿頭大汗.........


終於到啦, yeah.........


不過講真, 香港0既動植物公園, 真係太少動物睇


真係唔多吸引
行左半個鐘, 就可以收隊


雖然, 冇乜野好睇
不過, 小朋友已經好滿足!!!!
開心開心, 下次要挑戰山頂, yeah, 


HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

沒有留言:

發佈留言